خبرهای داغ:
مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان شرقی:

بسیج مظهر اقتدار ملی و تجلی تمام عیاری از مجاهدت و اخلاص است

تبریز- مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان شرقی گفت: بسیج یادگار بزرگ و درخشان حضرت امام خمینی (ره) و مظهر اقتدار ملی و تجلی تمام عیاری از مجاهدت، اخلاص، صبر و بصیرت است.
کد خبر: ۹۳۹۲۲۰۶
|
۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۰۰:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، امیر دریادار دوم «رضا عباسی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی با صدور پیامی فرارسیدن هفته بسیج را تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

«بسیج در طول دوران پرافتخار انقلاب اسلامی همچون دوران هشت سال دفاع مقدس در مقابله با معاندان و فتنه‌گران، حضور در جبهه مقاومت و امدادرسانی در حوادث گوناگون مثل سیل، زلزله و بیماری منحوس کرونا به عنوان بازوی توانمند جمهوری اسلامی ایفای نقش و افتخار آفرینی کرده است.

بسیج یادگار بزرگ و درخشان حضرت امام خمینی (ره) و مظهر اقتدار ملی و تجلی تمام عیاری از مجاهدت، اخلاص، صبر و بصیرت است. امروز ارتش 20 میلیونی از منظر امام راحل در قالب بسیج تحقق یافته و مرد و زن در کنار یکدیگر در تلاش هستند تا در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب، منویات رهبر معظم انقلاب و آرمان‌های انقلاب اسلامی گام بردارند.

بسیج یعنی در راه خدا گام برداشتن و پرچم ناب نبوی، علوی و حسینی را برافراشتن، بسیج یعنی حفظ میراث گران‌بهای فرهنگ و هنر ناب ایران اسلامی و تربیت کودکان و نوجوانان مستعد و شکوفای انقلابی،  برای آینده ی درخشان ایران اسلامی.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام راحل و شهدای والامقام مکتب ایثار و شهادت خاصه سیدالشهدای جبهه مقاومت سردار دل‌ها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای والامقام بسیجی، از صمیم قلب فرارسیدن هفته بسیج را به حضور بسیجیان جان بر کف استان آذربایجان شرقی تبریک و تهنیت گفته و امیدواریم همواره همه مسئولان و دست اندرکاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با گسترش روحیه و تفکر بسیجی و عمل به منویات مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه‌ای عزیز (مدظله‌العالی) در حل مشکلات جامعه امروزی بیش از پیش قدم برداشته و خادم خوبی برای مردم عزیز ایران اسلامی باشند.»

ارسال نظرات
پر بیننده ها