به مناسبت هفته بسیج جلسه اعضای شورای و هیئت اندیشه ورز حوزه ولایت شهرستان با هدف رسیدگی به مسائل و برنامه ریزی بهتر برنامه ها در سپاه ناحیه سرخه برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۹۲۲۱۹
|
۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ به مناسبت هفته بسیج جلسه اعضای شورای و هیئت اندیشه ورز حوزه ولایت با حضور سرهنگ محمد مهدی ادهم فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه در سالن جلسات فرماندهی به همت حوزه بسیج دانش آموزی ولایت شهرستان برگزار شد.

در این جلسه سروان حسن فیض فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی ولایت ضمن تشکر از حضور اعضا در جلسه، فرا رسیدن هفته بسیج را تبریک و به بیان فلسفه وجودی بسیج پرداخت.

او با اعلام برنامه های اجرایی حوزه در هفته بسیج، خواستار پیگیری مصوبات جلسات گذشته توسط برخی از مدیران حوزه شد.

در ادامه هر یک از اعضای حاضر در جلسه به بیان دیدگاه های خود از جمله پیگیری بارگزاری مطالب تعلیم و تربیت و محتوای ورزشی در فضای مجازی، درخواست رصد و ارزیابی دانش آموزانی که واکسینه شدند و تدارک اردوهای سیاحتی و زیارتی برای اعضای شورای بسیج مدارس و موارد دیگر شدند.

سپس سرهنگ ادهم ضمن تبریک هفته بسیج، طی سخنانی مراجعه به سیره شهدا را به عنوان شاخص و معیار زندگی بسیجی مهم دانسته و خواستار همدلی و همراهی همه اعضای شورا در انجام کارها و برنامه ها شدند و عنوان داشتند تلاش برای کسب معنویت و اخلاق حسنه باید به عنوان ملاک یک بسیجی تلقی شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها