دفتر واحدهای مقاومت بسیج دانش آموزی سرخه افتتاح شد

به مناسبت هفته بسیج دفتر واحدهای مقاومت بسیج دانش آموزی شهید فرهاد صفا (رشته نظری) و شهید حاج حسن شاطری (هنرستان) در آموزشگاه تومان مدیری سرخه افتتاح شد.
کد خبر: ۹۳۹۲۲۲۰
|
۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ همزمان با آغاز هفته مبارک بسیج، دفتر واحدهای مقاومت بسیج دانش آموزی شهید فرهاد صفا (رشته نظری) و شهید حاج حسن شاطری (هنرستان) در آموزشگاه تومان مدیری سرخه با حضور سرهنگ محمدمهدی ادهم  فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه و جمع دیگری از مسئولین شهرستانی افتتاح شد.

در این مراسم سرهنگ ادهم، ضمن عرض تبریک هفته بسیج، با اشاره به دلاور مردی ها و رشادت های بسیجیان در 8 سال دفاع مقدس اظهار کرد: امروز هم راه جهاد ادامه دارد و باید در زمینه های مختلف برای خدمت به مردم گام برداشت.

او افزود: اقتدار امروز جمهوری اسلامی ایران مدیون خون شهدا، جانفشانی و ازخودگذشتگی رزمندگان هشت‌ سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم است که با اهدای جان خود عزت، اقتدار، امنیت و سربلندی را به ایران اسلامی ارزانی داشتند.

فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان تصریح کرد: بسیج مدرسه عشق است و هرکسی که وارد بسیج می‌شود باید با عشق به انقلاب اسلامی و اسلام خدمت کند.

ادهم در ادامه خواستار برنامه ریزی مناسب برای جذب حداکثری دانش آموزان به جرگه بسیج دانش آموزی در این آموزشگاه شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار