خبرهای داغ:

مسابقه ورزشی دارت ویژه بانوان بسیجی سرخه برگزار شد

همزمان با هفته بسیج مسابقه ورزشی دارت ویژه بانوان بسیجی سرخه در سالن ورزشی امام خمینی (ره) با استقبال گسترده بسیجیان برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۹۲۲۲۴
|
۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ به مناسبت هفته بسیج و با هدف بزرگداشت یاد و خاطره امام راحل و جانفشانی های شهدا ویژه برنامه مسابقه ورزشی دارت در رده سنی بزرگسالان در سطح کلیه پایگاه های مقاومت بسیج شهری و روستایی شهرستان سرخه در سالن ورزشی امام خمینی (ره) برگزار شد.

در حاشیه این برنامه زینب داودی مسئول تربیت بدنی حوزه مقاومت کوثر شهرستان سرخه در گفتگو با خبرنگار ما ضمن تبریک هفته بسیج اظهار کرد: هدف از برگزاری اینگونه مسابقات ضمن گرامی داشت هفته بسیج، افزایش ایجاد روحیه نشاط و شادابی در بین بانوان شهرستان بود.

او افزود: در نظر داریم با افزایش مسابقات بتوانیم گامی مهم و موثر در جهت افزایش نشاط و شادابی در بین بانوان این شهرستان برداریم و روحیه همکاری را در بین آنان تقویت کنیم.

مسئول تربیت بدنی حوزه مقاومت کوثر در ادامه اضافه کرد: این مسابقه به همت حوزه مقاومت بسیج کوثر سرخه با همکاری ورزش بسیج شهرستان سرخه و هیئت ورزش های همگانی شهرستان با حضور 30 نفر از بانوان بسیجی برگزار و در خاتمه به رسم یادبود از سه نفر از برگزیدگان با حضور مریم آزمون فرمانده حوزه کوثر و ستوان علی ستاری مسئول تربیت بدنی نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان تجلیل شد.

داودی خاطرنشان کرد: البته این مسابقات در رشته های متنوع دیگر و در رده های مختلف سنی ادامه داشته و تا پایان هفته بسیج برگزار خواهد شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها