خبرهای داغ:
همزمان با هفته بسیج بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج حضرت فاطمه زهرا (س) با گلباران قبور پاک شهدای گمنام سرخه بار دیگر با آرمان های امام راحل تجدید پیمان کردند.
کد خبر: ۹۳۹۲۲۲۶
|
۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ به مناسبت آغاز هفته بسیج مستضعفین ویژه برنامه پیاده روی و تجدید میثاق با شهدای گمنام همراه با پیاده روی به همت بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج حضرت فاطمه زهرا (س) شهرستان سرخه انجام شد.

در این مراسم بانوان بسیجی ضمن پیادروی مسیر پایگاه تا گلزار شهدا گمنام با گلباران قبور شهدا و قرائت فاتحه یاد و نام آن‌ها را گرامی داشته و بر تداوم سیره و منش آنان و ترویج در جامعه تاکید کردند.

زهرا ادهم فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت فاطمه زهرا (س) در حاشیه این برنامه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: مراسم غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا با هدف تجدید میثاق با آرمان‌های امام خمینی (ره) و شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا برگزار شد.

او افزود: زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا و ادامه دادن راه و اهداف ارزشمند و والای آنان از مصادیق سپاسگزاری از رشادت‌های این دلیران و حفظ ارزش و جایگاه این اسوه‌های حسنه انقلاب اسلامی است.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت فاطمه زهرا (س) یادآور شد: همزمان با هفته بسیج ویژه برنامه های دیگری نیز با حضور پرشور بسیجیان برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها