حجت الاسلام محمد بارانی امام جمعه مهدیشهر و عبدالرضا میقانی فرماندار مهدیشهر در پیامی مشترک هفته بسیج را تبریک گفتند.
کد خبر: ۹۳۹۲۲۳۹
|
۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۰۷:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان؛ حجت الاسلام والمسلمین محمد بارانی و عبدالرضا میقانی فرماندار مهدیشهر در پیامی مشترک هفته بسیج را تبریک گفتند.

متن این پیم به شرح ذیل می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم
بسیج به عنوان یادگار ارزشمند مبارک حضرت امام راحل ( ره )جریان مقدسی است که انسانهای مخلص و متعهدی اعم از مرد و زن ،پیر و جوان و... را گرد هم آورد تا انبوهی از فرزندان غیور و روشن‌ضمیر ایران عزیز اسلامی هم دل به یک صدا برای ساختن آینده پر بار برای کشور مشارکت و تلاش کنند .
شجره طیبه بسیج به فضل پروردگار امروز به مجموعه‌ای عظیم تبدیل گردیده و بسیجیان پس از حماسه ها و افتخار آفرینی های فراموش نشدنی در طول هشت سال دفاع مقدس امروز هم با توکل بر خداوند متعال و پایمردی و جانفشانی های مثال زدنی شان در حوزه‌های مختلف علمی اقتصادی و محرومیت زدایی و دفاع از ارزش های والای انقلاب پیشتاز و پیشگام هستند که انشاالله برکات آن روز به روز بیشتر نمایان و تکمیل موفقیت ها و توسعه هرچه افزون‌تر کشورمان کمک خواهد کرد .
اینجانبان بانثار سلام و صلوات بر ارواح مطهر شهدای بسیجی و گرامیداشت یاد و خاطره آنان فرارسیدن هفته بسیج خصوصاً پنجم آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفان را به مردم ولایی شهرستان به ویژه بسیجیان سلحشور تبریک میگوییم وبرای فرد فرد این عزیزان توفیقات روز افزون مسئلت می نماییم.
محمد بارانی امام جمعه مهدیشهر
عبدالرضا میقانی فرماندار مهدیشهر

ارسال نظرات
پر بیننده ها