استاندار تهران گفت:مشکلات مردم باید جهادی حل شود.
کد خبر: ۹۳۹۲۲۴۵
|
۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، محسن‌منصوری استاندار تهران عصر امروز در مراسم تکریم و معارفه فرماندار شهرستان ورامین که در سالن اجتماعات شهرداری ورامین برگزار شد، اظهار کرد: بنده ۱۲ سال پیش به عنوان فرماندار ورامین معرفی شدم وهدف خدمت به مردم را امروز نیز در مست دیگری در حال خدمت گذاری به مردم هستم و خود را مدیون مردم دشت ورامین می دانم.

وی گفت: شهرستان ورامین حاصل خیز است، نخبه های زیادی در شهرستان ورامین زندگی می کنند، باید قیام ۱۵ خرداد سال ۴۲ الگو گیری شود و در همه جا پیشرو باشد که در مدیریت و خدمت رسانی بیشتر از سایر فرمانداران فعالیت کند.

استاندار تهران تصریح کرد: باید مسؤولان مردمی باشد، نحوه تودیع معارفه به گونه دیگر باید می بود، جنس ۱۵ خرداد مردمی است و باید کارها را به مردم سپرد تا موفق باشیم و نقش واقعی مردم در مدیریت شهری تعریف شود و مردم به نحو احسن در فعالیت‌ها شرکت می کنند.

منصوری بیان کرد: باید هدف و مسیر شناسایی شود، مشکلات مردم باید تعریف شود و در کارها باید ایثارگری و مجاهدات داشت، ساعت اداری پاسخگوی رفع مشکلات مردم نیست، باید شبانه روزی حرکت کرد و فعالیت ها و اقدامات جهادی باید به هنگام انجام شود تا به هدف رسید.

وی افزود: باید مدیریت مبنی بر اعتقادات انجام شود، خدمات باید استمرار داشته باشد، رفع مشکلات نباید قطع شود، باید استمرار داشته باشد چرا که مردم سرمایه اجتماعی نظام هستند و نیازمند حرکت مستمر هستند و حرکت مستمر باعث می‌شود رزق و روزی افزایش پیدا کند و در اقداماتی که انجام می دهید حرکت توحیدی داشته باشید و خدا را فراموش نکنید و خدا را مد نظر قرار دهید و بی شک موفق خواهید بود.

وی تاکید کرد: ورامین شهر نخبگان و خواص هست، هر اقدامی که انجام می دهید از نخبگان، صاحب نظران و مردم مشورت بگیرید تا امورات مردم انجام شود.

استاندار تهران خاطرنشان کرد: در تعامل با مردم صبر داشته باشید، باید در بین مردم باشید، با نخبگان و جوانان انقلابی تعامل ویژه داشته باشید و از نخبگان نیروی های بسیجی و جهادی استفاده کنید چرا که این گروه هدفی جز خدمت به مردم ندارند.

منصوری گفت: در ورامین بعد از انقلاب فعالیت ها و اقدامات زیادی شده و کاستی هایی هم وجود دارد، باید عزم عمومی وجود داشته باشد تا کاستی ها رفع شود و ارتباط را فراموش نکنید، اگر ارتباط قطع شد بی شک موفق نخواهید بود.

این مسوول بیان کرد: اولویت ها در شهرستان باید مشخص باشد، رفع مشکلات زمان دار هست و کاستی هایی که در اولویت هستند را به جد پیگیری کنید تا انجام شود.

استاندار تهران افزود: پروژه های نیمه کار باید پیگیری شود تا به سرانجام برسد، مردم از نظام انتظار دارند، تعهد دولت قبلی تعهد این دولت است و بعضی از پروژه ها از دولت های قبلی به جا مانده است و باید انجام شود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: در انتصاب فرماندار ورامین به شخصه تصمیم گیری کردم چرا که از نیروهای بومی ورامین است و در حوزه امنیتی تخصص ویژه دارد و از همه مهم‌تر جوان است و می تو اند در این عرصه موفق باشد و شرایط خوبی هست تا در خدمتگزاری به مردم موفق خواهد بود.

انتهای پیام/***

ارسال نظرات