خبرهای داغ:

بازنشستگان گنجینه‌ای از تجارب ارزشمند هستند

فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه شهرستان سرخه گفت: بازنشستگان گنجینه‌ای از تجارب ارزشمند هستند که در طول دوران خدمت خود به بهای عمرشان به آن دست یافته اند و نسل امروز به آن نیازمند است.
کد خبر: ۹۳۹۲۲۵۴
|
۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ سرهنگ محمدمهدی ادهم فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه شهرستان سرخه در طی جلسه ای با تعدادی از پیشکسوتان شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار در خصوص نقش آفرینی بیشتر وابستگان در برنامه‌های سپاه و بسیج و انتقال تجربیات به نسل جوان بحث و تبادل نظر شد.

سرهنگ محمدمهدی ادهم در جمع پیشکسوتان اظهار کرد: سپاه به حرمت خون شهدا دارای جایگاه رفیع و ویژه‌ای در بین مردم است، خاطرنشان کرد:‌ باید فرماندهان نسل حاضر و فرماندهان دوران دفاع مقدس ارتباط تنگاتنگی باهم داشته باشند و نباید در این مورد محدودیتی ایجاد شود.

او افزود: امروزه تجربیات فرماندهان عرصه جهاد و شهادت می‌تواند در اداره جامعه نقش موثری داشته باشد همانطور که فرماندهان دوران دفاع مقدس در کوران مشکلات اوایل انقلاب و جنگ تحمیلی  با تدابیر امام راحل و مقام عظمای ولایت و ایستادگی و مقاومت مردم، توانستند بر مشکلات فائق آمده و پیروز میدان باشند.

فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه شهرستان سرخه خاطرنشان کرد: بازنشستگان گنجینه‌ای از تجارب ارزشمند هستند که در طول دوران خدمت خود به بهای عمرشان به آن دست یافته اند و بایستی امروز این تجارب را در اختیار نیرو‌های جدید قرار دهند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها