نوش آبادی:

مسئولین باید به انجام وظیفه خود اهتمام داشته باشند

نماینده مردم دشت ورامین درمجلس شورای اسلامی گفت:مسئولین باید به انجام وظیفه خود اهتمام داشته باشند.
کد خبر: ۹۳۹۲۲۵۹
|
۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، حسین نوش آبادی نماینده مردم شهرستان‌های ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی عصر امروز در مراسم تکریم و معارفه فرماندار شهرستان ورامین اظهار کرد: مردم دشت ورامین دغدغه های زیادی در حوزه های مختلف دارند که باید به این مشکلات رسیدگی کرد و باید به دنبال رفع مشکلات مردم باشیم.

وی گفت: مسؤولیتی که به افراد سپرده می شود امانت است که باید به خوبی از آن نگهداری کرد و به فرد دیگر سپرد، در مسئولیت هایی که به ما سپرده می شود نباید خود خواه بود و مردم را ولی نعمت خود دانست و با مردم با مهربانی با مردم رفتار کرد و نباید با مردم به تندی رفتار کرد و رفتار استبدادی خود را از بین برد.

نماینده مردم شهرستان‌های ورامین، قرچک و پیشوا افزود: مسؤولان باید به انجام وظیفه خود اهتمام داشته باشند، در رسیدگی به مشکلات عمرانی و پروژه های عزم جدی داشته باشند و پیگیر رفع مشکلات و معضلات پروژه های عمرانی باشیم.

نوش آبادی در ادامه این مراسم تصریح کرد: باید امانت دار بیت المال باشیم و در مصارف آن دقت کنیم و با به کار گیری افراد پاکدست و با ایمان اهتمام داشته باشیم.

وی بیان کرد: شهرستان ورامین قدمت ۷ هزار ساله دارد، دارای آثار فرهنگی و معنوی فراوان است که نشان دهند قدمت ورامین است و دارای تمدن مستند می باشد و ریشه در تمدن ایرانی اسلامی دارد.

این مقام مسؤول اظهار کرد: متاسفانه دشت ورامین با قدمت ۷ هزار ساله اندر خم یک کوچه است و با مشکلات فراوان روبرو است و نیازمند تحول بزرگ در ورامین هستیم و باید نیازهای مردم را فراهم کنیم تا آسایش آنها فراهم شود و امید در بین مردم افزایش پیدا می کند.

نوش آبادی خاطرنشان کرد: در چند صد سال پیش ورامین در دولت سلجوقی سه وزیر داشت حال چه شده است که مردم ورامین را نادیده می گیرند و مشکلات مردم ورامین را رفع نمی کنند.

انتهای پیام/****

ارسال نظرات