مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان ضمن گرامیداشت و تبریک هفته بسیج گفت: بسیجی انسانی اهل ایثار و مومن به اهداف انقلاب است و جامعه اسلامی بسیجی را با سه رکن «تفکر بسیجی»، «روحیه بسیجی» و «رفتار بسیجی» می‌شناسد
کد خبر: ۹۳۹۲۲۷۷
|
۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۷

حجت‌الاسلام والمسلمین موسی پولادی درنشست علما و روحانیون مساجد حوزه شهید رایکا افزود: دغدغه‌مندی، احساس مسئولیت، اخلاص، خدمت صادقانه، تکلیف‌گرایی، بصیرت به معنای تشخیص صحیح و به موقع در کنار اقدام صحیح و به موقع،  ایثار و از خودگذشتگی،  امید و نشاط ، مومن به اهداف انقلاب و بی‌تکلف ازد دیگر شاخصه های یک بسیجی است.
وی بیان داشت: ویژگی‌های یاد شده در واقع مختصات انسان کامل برای سربازی امام زمان (عج) و تشکیل جامعه الگوی مهدوی است.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان اظهارداشت: آن روزی که حضرت امام (ره) سنگ بنای بسیج را گذاشتند، بسیاری فکر می‌کردند که امام راحل بسیج را برای مقابله گروه‌های تجزیه‌طلب یا اینکه برای مدیریت جنگ بنا نهاده است ولی ایشان اهداف بلندتری را نسبت به تاسیس بسیج می‌دیدند .
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بندرعباس نیز در ابتدای این مراسم ضمن گرامیداشت هفته بسیج گفت :
هفته بسیج، یادآور رشادت های بسیجیان عزیز ما در دوران دفاع مقدس است .
سرهنگ ماندگاری بیان داشت: بسیجیان گردان های بیت المقدس، گردان‌های عاشورا و کوثر و همه بسیجیان اکنون آمادگی آن را دارند که در همه زمینه‌ها خدمتگزار مردم عزیز باشند.
این مراسم با حضور طلاب و روحانیون بسیجی، خانواده شهدا، مسئولان و جمعی از بسیجیان خواهر و برادر برگزار شد و در پایان نیز نمایشگاهی از عملکرد و دستاوردهای پایگاه الشهدای بندرعباس افتتاح شد .

ارسال نظرات