همزمان با هفته بسیج در زاهدان:

برپایی ایستگاه سلامت ویزیت رایگان در زاهدان

با همکاری و مشارکت بسیج جامعه پزشکی و بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج همزمان با هفته بسیج به منظور کاهش آسیب های بهداشتی و درمانی در مسجد امام حسن عسکری علیه السلام ایستگاه سلامت برپا شد.
کد خبر: ۹۳۹۲۲۸۰
|
۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از زاهدان فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهدای وحدت زاهدان گفت: با همکاری و مشارکت بسیج جامعه پزشکی و بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج امام حسن عسکری(ع) و هم زمان با هفته بسیج به منظور کاهش آسیب های بهداشتی و درمانی در مسجد امام حسن عسکری علیه السلام ایستگاه سلامت برپا شد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهدای وحدت زاهدان گف: همکاری و مشارکت بسیج جامعه پزشکی و بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج امام حسن عسکری علیه السلام و هم زمان با هفته بسیج به منظور کاهش آسیب های بهداشتی و درمانی در مسجد امام حسن عسکری علیه السلام ایستگاه سلامت برپا گردید.


سرهنگ دوم پاسدار مهدی آبیاری افزود: این ایستگاه سلامت با هدف کنترل و پیشگیری از بیماری کرونا توسط پایگاه امام حسن عسکری علیه السلام از حوزه روح الله به مدت ۴ ساعت علاوه بر گرفتن فشار خون، کنترل قد و وزن، انجام تست قند خون رایگان اقدام به معاینه بسیجیان، نمازگزاران مسجد و اهالی محل گردیده است.

ارسال نظرات