خبرهای داغ:

بسیجیان می تواند زندگی به سبک دینی را در جامعه نهادینه کنند

سرگروه پایگاه صاحب الزمان (عج) روستا عبدالله آباد گفت: جوانان و نوجوانان بسیجی با توکل به خداوند متعال و تأسی به ائمه اطهار (ع) می‌توانند زندگی به سبک دینی را در جامعه نهادینه کنند.
کد خبر: ۹۳۹۲۲۸۷
|
۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ به مناسبت هفته شکوهمند و پر افتخار بسیج حلقه صالحین پیرامون نقش بسیج در سبک زندگی در پایگاه صاحب الزمان (عج) روستا عبدالله آباد در شهرستان سرخه برگزار شد.

اکبر رهایی سرگروه این حلقه در جمع نوجوانان و جوانان بسیجی اظهار کرد: تنها عامل برای حفظ وحدت و انسجام ملی را وجود با برکت رهبر فرزانه انقلاب و ولایت‌پذیری ملت فهیم ایران اسلامی بیان کرد و گفت: تمامی مردم به‌ویژه نوجوانان و جوانان باید با تبعیت محض از رهبری از فرامین و فرمایشات ایشان پیروی کرده و اجازه دخالت به بیگانکان را ندهند.

او در ادامه از نقش بسیج به‌عنوان عاملی مهم در راستای بسط و گسترش فرهنگ‌سازی اسلامی و ترویج سبک زندگی اسلامی یاد کرد و افزود: جوانان و نوجوانان بسیجی با توکل به خداوند متعال و تأسی به ائمه اطهار (ع) می‌توانند زندگی به سبک دینی را در جامعه نهادینه کنند.

سرگروه پایگاه صاحب الزمان (عج) روستا عبدالله آباد اضافه کرد: حلقه مسئولان بسیج و عموم بسیجیان عزیز در این عرصه نقش مهمی بر عهده دارند و در بعد فردی و اجتماعی می‌توانند سبک زندگی اسلامی را در کشور به خوبی ترویج و اشاعه دهند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها