توجه به گشت رضویون و اجرای طرح شهید سلیمانی از عملکردهای ویزه پایگاهها در یک سال گذشته

جوکار:توجه به اعتلای بسیج، توجه ویژه به گشت‌های رضویون، اجرای طرح شهید سلیمانی و ... از عملکرد‌های ویژه پایگاه‌ها در یک سال گذشته بوده است
کد خبر: ۹۳۹۲۲۹۱
|
۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد:دیدار بسیجیان حوزه عصمتیه با فرمانده ناحیه مرکزی برگزار شد.
در این دیدار که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد فرماندهان پایگاه‌ها حضور داشتند فرمانده ناحیه مرکزی گفت: از هفته بسیج سال گذشته تا به امروز کار‌های بزرگی توسط بسیجیان که هیچ چشم داشتی هم نداشته اند انجام گرفته است.
جوکار گفت:در طرح شهید سلیمانی، دغدغه کلیه پایگاه‌ها و اجرای این طرح به نحو احسن بوده است و 
توجه به اعتلای بسیج (جابجایی فرماندهان پایگاه، تاسیس حوزه و پایگاه و ...) از دیگر رویکرد‌ها در این سال بوده است.
توجه ویژه به گشت‌های رضویون، توجه به محرومیت زدایی از طریق گروه‌های محله محور، جغرافیا محور و گروه‌های جهادی و برگزاری یادواره شهدا با رویکرد خدمت رسانی تلاش برای حضور حداکثری در انتخابات
و توجه به صالحین در فضای مجازی.
جوکار در ادامه گفت: ولی بسیج به این موضوعات اکتفا نکرده و نخواهد کرد و اکنون بر اساس سند اعتلای بسیج موضوعات مهم دیگری در دستور کار دارد.
وی با اشاره به موضوعات و نحوه عملکرد به «جهاد علمی، جهاد فرهنگی و غلبه بر فضای مجازی اشاره کرد و اقتصاد مقاومتی و محرومیت زدایی» را از دیگر برنامه‌های اعتلای بسیج معرفی کرد.
جوکار گفت:عمل به این سند راهبردی بستگی به فعالیت ما در بسیج دارد در حال حاضر، برنامه ما شکوفایی استعداد‌های جوانان در پایگاه‌ها می‌باشد.
وی گفت:توجه به سه نهاد، خانواده، مسجد و پایگاه، می توان در تربیت نسل مومن و انقلابی بسیار مهم و اثر گذار بود تا بتوانیم دشمن را در جنگ نرمی که در فضای مجازی به راه انداخته زمین گیر کرد و این کار نیاز به شبکه سازی و استفاده از ظرفیت نخبگانی در تمام اقشار را دارد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار