خبرهای داغ:
صبحگاه مشترک بسیجیان و نیرو‌های مسلح شهرستان کازرون به مناسبت هفته بسیج برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۹۲۳۳۵
|
۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، صبحگاه مشترک بسیجیان و نیروهای مسلح شهرستان کازرون به مناسبت هفته بسیج برگزار شد.

سرهنگ غلامرضا توکل فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون در این مراسم با تبریک هفته بسیج به بسیجیان و مسوولین حاضر در مراسم بیان داشت: همه نیروهای مستقر در میدان با تفکر بسیجی و بدون چشم‌داشت و منت، آماده خدمت‌رسانی به مردم هستند.

او با یادآوری مراسم شکوه تجلی ایثار و اقتدار بسیجیان و میقات الصالحین در روزهای ۳ و ۵ آذر ماه در مصلی جمعه کازرون، اظهار داشت: شعار امسال هفته بسیج، عبارت «بسیج پاره تن مردم» است چرا که بسیج با مردم و برای مردم است. بسیج امروز مصالح مردم را در نظر گرفته و با همراهی مسوولین و ارگان‌ها انجام وظیفه می کند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر که الگویی جاودانه برای بسیجیان هستند، اذعان داشت: فلسفه وجودی بسیج، دفاع همه جانبه از انقلاب در مقابل هجوم‌های سخت، نیمه سخت و نرم است.

صبحگاه مشترک بسیجیان و نیروهای مسلح شهرستان کازرون به مناسبت هفته بسیج برگزار شد

فرمانده بسیج شهرستان کازرون با تاکید بر اینکه بسیجیان در همه اقشار جامعه گوش به فرمان ولی فقیه و فرمانده کل قوا هستند، گفت: بسیجیان در کنار مرزداران انتظامی و نیروهای مسلح در سراسر کشور در حال پاسبانی از امنیت کشور هستند.

وی افزود: به همت تلاش‌های سردار سلیمانی و امثال ایشان و با حضور بسیجیان خارج از مرزها و در کشورهای همسایه، ارتشهای مقتدر و متوالی در خط مقدم نبرد علیه استکبار تشکیل شده است که دشمن برای رسیدن به ایران عزیز باید از آنها بگذرد اما به لطف الهی توان عبور از اولین ارتش را نیز ندارد.

سرهنگ توکل دیگر وظایف بسیج را در زمینه فرهنگی و مسائل داخلی کشور عنوان کرد و بیان داشت: تربیت نیروی تراز انقلاب برای قبول مسوولیت‌های نظام از دیگر عملکردهای فراوان و موثر بسیج بوده و هست. همچنین برقراری امنیت پایدار بومی و مردمی، جهاد علمی، فرهنگی، سبک زندگی و غلبه بر سیطره دشمن در فضای مجازی به دستان بسیجیان عزیز رقم می‌خورد.

صبحگاه مشترک بسیجیان و نیروهای مسلح شهرستان کازرون به مناسبت هفته بسیج برگزار شد

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها