خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام حسین (ع) شهرستان بوئین زهرا؛
حجت الاسلام پنجی، تفکر بسیجی را یک فرصت راهبردی در جبهه مقاومت دانست و گفت: بسیج آمادگی نظامی و دفاعی خویش را بیش از پیش برای مقابله با هرگونه تهدیدی روزآمد کرد و با این تفکر توانست موازنه قدرت در منطقه را تغییر دهد.
کد خبر: ۹۳۹۲۳۵۰
|
۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۶


قزوین_به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام محمد پنجی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام حسین (ع) شهرستان بوئین زهرا در همایش بصیرتی شهر دانسفهان، بسیج را ستون اصلی امنیت داخلی و حافظ فرهنگ اسلامی دانست و گفت: بسیج به دلیل نقشی که در جنگ تحمیلی و مقابله با شورش ها و ناآرامی های داخل کشور و همچنین توطئه های فرهنگی غرب علیه ایران ایفا کرده است، به عنوان نیروی وفادار به انقلاب و نظام سنگ بنای و ستون اصلی امنیت و ثبات داخلی و حافظ فرهنگ اسلامی ایران نامیده شده است.

وی در ادامه افزود: با تفکر و روحیه بسیجی توانستیم تحریم های را دور بزنیم و اجازه ندادیم آمریکا و نظام سلطه غلط زیادی در منطقه انجام دهند. نابودی داعش در سوریه و عراق، سقوط پهباد گران قیمت و بازپس گیری نفتکش ایران در دریای عمان باعث شد تا آبروی آمریکا در منطقه برود.

حجت الاسلام پنجی، به فلسفه وجودی بسیج اشاره کرد و گفت: از ابتدای شکل گیری انقلاب اسلامی، بسیج به عنوان ذخیره استراتژیک کشور در شرایط سخت بوده است و این ویژگی را در طول چهل و دو سال از عمر انقلاب حفظ کرده و به یک الگو برای داخل و خارج تبدیل شده است و بزرگترین امید دوستان انقلاب اسلامی چه در داخل و چه در کشورهای اسلامی منطقه و جبهه مقاومت می باشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام حسین (ع) شهرستان بوئین زهرا، در پایان سخنان خود، تفکر بسیجی را یک فرصت راهبردی در جبهه مقاومت دانست و گفت: ایران توانست از تهدیدی که داعش در عراق و سوریه ایجاد کرده بود، یک فرصت راهبردی ایجاد کند. در واقع فرماندهان نظامی ایران با حضور مستشاری خود و با گسترش تفکر بسیجی در صحنه تحولات میدانی عراق و سوریه، آمادگی نظامی و دفاعی خویش را بیش از پیش برای مقابله با هرگونه تهدیدی روزآمد کردند و با این تفکر توانستند موازنه قدرت در منطقه را تغییر دهند.

انتهای پیام1010

ارسال نظرات
پر بیننده ها