خبرهای داغ:
فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین؛

بسیج باید پیشگام عرصه های خدمت و توسعه در گام دوم انقلاب باشد

سردار آتانی گفت: امروز بسیج با توجه به بیانیه گام دوم انقلاب باید دراستقلال کشور، در دفاع از مظلوم، در مبارزه با استکبار و در توسعه عرصه های علمی و اقتصادی پیشگام باشد.
کد خبر: ۹۳۹۲۳۶۳
|
۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۱

قزوین_ به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، نشست روشنگری به همت حوزه بسیج خواهران کوثر و حوزه خواهران حضرت خدیجه(س) سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز و با حضور سردار رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، سرهنگ طاهرخانی فرمانده ناحیه و حجت الاسلام عدالتی نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان البرز به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج برگزار شد.

سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در این مراسم با اشاره به نقش بانوان در اعتلای جامعه اسلامی بیان کرد: اگر زن شجاع را از جامعه بگیرید جامعه به انحطاط کشیده می شود و سلامت جامعه در گرو نگاه تیزبین شما بانوان گرانقدر است.

وی گفت: روز های خوبی پیش روست چرا که با توجه به اهمیت میدان مبارزه با جنگ نرم، فرمانده میدان شما بانوان هستید و دشمن نقاط قوت ما را مورد هدف قرارداده است.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین اظهار کرد: نقطه قوت ما موشک ها، اقتدار نظامی، توان اقتصادیمان نیست بلکه نقطه قوت ما خانواده ماست و امروز دشمن خانواده، مهمترین عنصر جامعه ایرانی اسلامی و آبروی ما را هدف قرار داده است.

وی با اشاره به پویایی بسیج عنوان کرد: ما بسیج را نباید پشت خط سال ۵۸ و یا دوران دفاع مقدس نگه داریم بلکه دامنه و عرصه فعالیت بسیج بسیار گسترده و ادامه دار است. بسیج، همچون انقلاب زنده، پویا، پیش رونده و پیش برنده است.

وی افزود: امروز بسیج در گام دوم باید در خط اول دفاع از اسلام باشد. بسیج امروز باید دراستقلال کشور، در دفاع از مظلوم، در مبارزه با استکبار و در توسعه عرصه های علمی و اقتصادی پیشگام باشد.

گفتنی است در پایان مراسم از تعدادی از بسیجیان فعال در عرصه فرهنگی، اشتغالزایی، فعالان مبارزه با کرونا و همسر شهید و حافظ نابینای بسیجی تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار