خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه استان سمنان:

بسیج پدیده ملت سازی و امت سازی است

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه استان سمنان با اشاره به اینکه تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام خمینی (ره) مهم‌ترین رخداد در تاریخ انقلاب اسلامی ایران بود، گفت: بسیج پدیده ملت سازی و امت سازی است.
کد خبر: ۹۳۹۲۳۹۲
|
۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۱

به گزارش خبرنگار بسیج از گرمسار، حجت الاسلام سید محسن حسینی دیباجی در نشستی با حضور هادیان سیاسی سپاه ناحیه گرمسار اظهار داشت: تشکیل سازمان بسیج مستضعفین به فرمان امام خمینی (ره) یکی از مهم‌ترین اقدام ایشان در تاریخ انقلاب اسلامی ایران بود که امروز این اقدام انقلابی به یک پدیده و رخداد جهانی تبدیل شده است.
وی با بیان اینکه بسیج پدیده ملت سازی و امت سازی در جامعه است، افزود: امروز شاهد هستیم که پدیده بسیج با عناوین مختلف در سراسر جهان با اتحاد و همراهی مردم جامعه تشکیل شده و در حال خدمت رسانی به جامعه و کشور خود هستند.
مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه استان سمنان بسیج را شجره طیبه‌ای دانست که دارای رشد و نمو است و ثمره دارد، بیان کرد: یکی از مهم‌ترین عوامل پایداری و ثمر بخشی انقلاب اسلامی ایران تشکیل بسیج بود.
دیباجی با تاکید بر اینکه ولایت مداری و دین داری از دیگر عوامل پایداری انقلاب در طول چهار دهه گذشته به شمار می‌رود، تصریح کرد: رهبری حکیمانه کشور ما همیشه بهترین تصمیمات را در هر زمانی اتخاذ می‌کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها