خبرهای داغ:
تویسرکان-امام جمعه تویسرکان گفت: بسیج امروز در دنیا انتشار پیدا کرده و الگوی حرکت جبهه مقاومت در عراق و فلسطین بوده و به دیگر کشورها صادر شده است.
کد خبر: ۹۳۹۲۴۰۲
|
۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام مرتضی موحدی در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی، انتظامی و بسیجیان به مناسبت هفته بسیج ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: رسالت بسیج زمینه‌سازی ظهور است و این شجره طیبه افتخاری است که از طرف نائب بر حق امام زمان ملقب به «لشکر مخلص خدا» شد.

وی ادامه داد: افتخار است که نام بسیجی را به ما لقب داده‌اند، لقبی که شهید همدانی و شهید سلیمانی و شهدای بزرگ ما، به آن افتخار داشتند و با این لقب به لقاء الله پیوستند.

امام جمعه تویسرکان اظهار کرد: دیروز در سنگر دفاع مقدس، امام زمان حضور داشت و عنایت کردند و امام عظیم الشان هم از همین عنایت بود و امروز هم مرحمتی دیگری را شامل حال ما کرد و رهبری حکیم و بسیجی را به ما بخشیده است.

وی گفت: بسیج امروز در دنیا انتشار پیدا کرده و الگوی حرکت جبهه مقاومت در عراق و فلسطین بوده و به دیگر کشورها صادر شده است و به طور قطع سلطه آمریکا را از منطقه برچیده و آتش فتنه اسرائیل غاصب را به دامن خودش انداخته است.

موحدی با تأکید بر اطاعت از منویات رهبری گفت: امروز دشمن منکوب شده و هدفش ایجاد یأس در کشور و بین مردم است که با هدایت رهبری حکیم و حرکت‌های جهادی با توکل به خداوند و تأسی از شهدا این یأس در دل سردمداران کفر افتاده و افزون شده و باعث افول قدرت پوشالی آنها شده است.

در پایان این مراسم گروه رزمی ذوالفقار به اجرای حرکات نمایشی پرداختند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات