ساری-به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج ویژه برنامه ای با عنوان گام نخست با متولیان مجاهد با حضور هیئت امنای مساجد منطقه لفور برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۹۲۴۵۳
|
۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج ویژه برنامه‌ای با عنوان گام نخست با متولیان مجاهد با حضور هیئت امنای مساجد منطقه لفور و به همت حوزه‌های مقاومت بسیج حضرت زینب (س) و امام جعفرصادق (ع) منطقه لفور در مسجد روستای شارقلت لفور برگزارشد.

در این نشست حجت الاسلام صداقتی رئیس سازمان تبلیغات سوادکوه و سوادکوه شمالی در سخنانی ضمن گرامیداشت هفته بسیج و تجلیل از بسیجیان بویژه بسیجیان جهادی منطقه لفور در رابطه با اهمیت نقش هیئت امنا، اهمیت مسجد بعنوان سنگر، اهمیت تربیت نسل جوان انقلابی سخنانی را مطرح کرد و گفت: انقلاب اسلامی ایران که الهام گرفته از اسلام ناب محمدی (ص) بوده از نخستین روز‌های پیروزی با توطئه‌های گسترده و سازمان یافته دشمنان اسلام روبرو گردید.

حجت الاسلام صداقتی افزود: عظمت اهداف انقلاب و گستردگی توطئه‌های دشمنان، ایجاب می‌کرد که برای حفظ و صیانت از انقلاب اسلامی و ارزش‌ها و اهداف آن در برابر شبیخون ابرقدرت‌ها دفاع کند بنابراین بعد از پیروزی انقلاب اسلامی درون اقشار میلیونی به طور خودجوش، حرکتی در جهت حفظ و حراست دست آورد‌های انقلاب و پیروزی بزرگی که نصیب امت اسلامی شده بود، بوجود آمد که تشکیل شجره طیبه بسیج از این رو تشکیل شده است.

در پایان این مراسم نیز جناب سرهنگ شعبانی ضمن تقدیر از حضور هیئت امنا خواستار توجه وهمکاری جهت اجرای طرح محله مهدوی در روستا‌های منطقه لفور شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها