فرمانده سپاه سوادکوه شمالی در گفتگو با بسیج:

تفکر بسیج، احیای تفکر انبیاء است / هفته بسیج در سوادکوه شمالی با ۶۰ ویژه برنامه

ساری-فرمانده سپاه سوادکوه شمالی گفت:تفکر بسیج، احیای تفکر انبیا است و بسیجیان مجموعه فداکاری هستند که قلبشان برای اسلام و احیای تفکر الهی می‌تپد.
کد خبر: ۹۳۹۲۴۶۱
|
۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۲

تفکر بسیج، احیای تفکر انبیا است / هفته بسیج در سوادکوه شمالی با ۶۰ ویژه برنامه

خبرگزاری بسیج،سرهنگ  احمد شعبانی ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار بسیج در شهرستان سوادکوه شمالی ضمن تبریک این هفته، گفت: تشکیل بسیج در نظام جمهوری اسلامی ایران یقیناً از برکات و الطاف جلیۀ خداوند تعالی بود که بر ملت عزیز و انقلاب اسلامی ایران ارزانی شد که بی‌شک می‌توان گفت که نهال بسیج که به دست پربرکت امام خمینی (ره) کاشته شده، شکوفه‌های آن امروز دنیا را معطر کرده است.

فرمانده سپاه سوادکوه شمالی افزود:تفکر بسیج، احیای تفکر انبیا است و بسیجیان مجموعه فداکاری هستند که قلبشان برای اسلام و احیای تفکر الهی می‌تپد.

سرهنگ شعبانی  با تشریح خدمات ارزشمند بسیج در ۸ سال دفاع مقدس، مجموعه بسیج را مجموعه‌ای سازمان‌دهی شده و اثرگذار توصیف و خاطرنشان کرد: در حوادث گوناگون پس از پیروزی انقلاب خصوصاً جنگ، نهاد‌ها و گروه‌های فراوانی بودند که با ایثار و خلوص و فداکاری و شهادت طلبی، کشور و انقلاب اسلامی را بیمه کردند، ولی حقیقتاً اگر بخواهیم مصداق کاملی از ایثار و خلوص و فداکاری و عشق به ذات مقدس حق و اسلام را ارائه دهیم، چه کسی سزاوارتر از بسیج و بسیجیان خواهند بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سوادکوه شمالی در ادامه  از برگزاری ۶۰ ویژه برنامه شهرستانی در سطح حوزه‌های مقاومت در شهرستان سوادکوه شمالی خبر داد و افزود: برنامه‌های هفته بسیج در شهرستان سوادکوه شمالی همزمان با سراسر کشور از روز شنبه تا پایان هفته برگزار می‌شود که مهم‌ترین آن حضور حماسی بسیجیان در مراسم ۵ آذر ماه و اجتماع عظیم بسیجیان در روز چهارشنبه ۳ آذر خواهد بود.

سرهنگ شعبانی در پایان سخنان خود اضافه کرد: افتتاح خانه محروم، ویزیت رایگان، مسابقات مختلف ورزشی و بومی محلی، نشست‌های بصیرتی در سطح مساجد و محلات را از جمله برنامه‌هایی برشمردند که در هفته بسیج در سطح شهرستان سوادکوه شمالی انجام می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار