فرمانده پایگاه بسیج شهید چمران مسجد المهدی (عج) سمنان عزت، سربلندی و شکوه کنونی ایران اسلامی را ثمره تفکر بسیجی دانست.
کد خبر: ۹۳۹۲۴۸۳
|
۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۷

 سجاد صفا در گفت‌وگو با خبرگزاری بسیج در سمنان ضمن گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: خدا را شاکریم که ناممان در زمره بسیجیان عالم ثبت گشته و توفیق حضور در صحنه‌های گوناگون بسیج را پیدا کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه بسیج در کلام امامین انقلاب اسلامی جایگاه بسیار رفیعی دارد، گفت: «بسیج لشکر مخلص خداست»، «بسیج مدرسه عشق است» و یا این جمله امام خمینی (ره) که فرمودند «ای کاش من هم یک بسیجی بودم» همه و همه یک واقعیت عینی است.

فرمانده پایگاه بسیج شهید چمران مسجد المهدی (عج) سمنان گفت: بسیجیان بر خود ببالند و قدر و جایگاه خود را بدانید که حتماً لشکر صاحب‌الزمان (عج) هستند.

صفا بیان کرد: هدف امام (ره) از تشکیل بسیج ایجاد بستری در تراز انقلاب و نه فقط برای ایران بلکه با نگاه به همه کشورهای تحت ستم بود و به دنبال ایجاد نهادی بود که همه مردم را در حوزه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و ... پای کار بیاورد که خوشبختانه همین اتفاق هم افتاد.

وی گفت: امام (ره) امیدوار بود بسیج به الگویی برای کشورهای اسلامی تبدیل شود که امروز این خواست بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران محقق شده و حتی کشورهای غیراسلامی هم از بسیج الگو می‌گیرند.

فرمانده پایگاه بسیج شهید چمران مسجد المهدی (عج) سمنان عزت، سربلندی و شکوه کنونی ایران اسلامی را ثمره تفکر بسیجی برشمرد و گفت: بر اساس فرهنگ بسیج بوده که امروز در همه صحنه‌های سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و... اقشار مردم دلسوزانه پای کار می‌آیند.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها