همزمان با هفته بسیج از کتاب مرد میدان وماه ستارگان اثر شاعر بسیحی "احمدرفیعی وردنجانی" با حضور مسئولان استانی وشهرستانی وشهری در دفتر امام جمعه شهر وردنجان رونمایی شد.
کد خبر: ۹۳۹۲۴۸۷
|
۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ در این مراسم امام جمعه وردنجان با تبریک هفته مبارک بسیج گفت: تفکر بسیج، حماسه آفرینی‌ها و فداکاری‌های بسیج تنها محدود به دوران دفاع مقدس نبوده و در تمام دوران حیات پر برکت انقلاب اسلامی حضور این نهاد ارزشمند مردمی مشهود است و بسیجیان نیز در تمامی عرصه‌های علمی و فکری و دفاع از ارزش‌های والای انقلاب اسلامی همواره الگو و پیشگام بوده‌اند.

حجت الاسلام علی محمدی  به مکتب حاج قاسم اشاره کرد و اظهار داشت: مکتب حاج قاسم ضرورت امروز کشور است و از آن می توان به عنوان الگوی عملی بخش های مدیریتی و اجرایی کشور بهره برد.

امام جمعه وردنجان ادامه داد: حاج قاسم سلیمانی از ویژگی های برخوردار بود که آن را به یک مکتب و الگوی عملی مطلوب در بخش های مدیریتی و اجرایی کشور بلکه جهان اسلام تبدیل کرده است، سرداردلها خالصانه عاشق شهادت و ولایت بود، خود را سرباز ولایت می دانست و تمام زندگی اش را وقف خدا و خدمت به مردم کرده بود.

حجت الاسلام محمدی  ضمن تشکراز حرکت ارزشمند فرهنگی جهت امرکتاب گفت: سرانه کتابخوانی درکشور ما بسیار پایین است و میطلبد در زندگی وقت بیشتری برای کتابخوانی در نظرگرفته شود.

امام جمعه وردنجان افزود: آنقدرکتاب مهم است که خدای متعال هرپیغمبری را باکتابی خاص جهت هدایت مردم مبعوث کرده است.

کارشناس مسایل مذهبی به لزوم نشر فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه اشاره کرد و گفت: یکی از راه هایی که می توان فداکاری اسوه های ایثار و فداکاری را به نسل ها انتقال داد چاپ کتاب است.

شایان ذکراست: این اثر ارزشمند به رشادتهای سردار دلها ،سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی اشاره دارد که همیشه در حوادث مختلف در کنار مردم و مظلومان عالم بود و خدمت خالصانه داشت.

ارسال نظرات