خبرهای داغ:
همزمان با آغازگرامیداشت هفته بسیج رزمایش بااقتدار جهش تولید در عرصه های کشاورزی و دامپروری با همت کانون بسیج مهندسین کشاورزی ، ناحیه سپاه و همکاری ادارات جهاد کشاورزی و شبکه دامپزشکی و مربیان برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۹۲۵۱۳
|
۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان، رزمایش جهش تولید با حضور فرمانده محترم ناحیه مقاومت بسیج،مدیراداره جهاد کشاورزی
، ریئس شبکه دامپزشکی
و ۲۰ مربی کانون بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی بارعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

سرهنگ پاسدار روح الله قاسمی با تبریک آغاز هفته بسیج اظهار داشت:هدف از اجرای این طرح ارتقای کمی و کیفی محصولات دامی؛ زراعی و باغی است و واکسیناسیون رایگان دام روستایی و ارایه توصیه های فنی به دامداران است.

وی افزود: مربیان تا پایان فصل زراعی به طور مستمر ادامه خواهد داشت و خدمات جهادی و بهداشتی به اهالی روستاها خواهند داشت که جای تقدیر دارد .

وی با اشاره بسیج در تمامی عرصه های میدانی گفت: بسیج در عنوان های مختلف با پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری با جدیت حضور مستمر و با اقتداری دارد که تاکنون موفق آمیز بوده است.

سرهنگ پاسدار قاسمی فرمانده ناحیه سپاه هندیجان عنوان کرد : از عوامل اجرایی رزمایش تولیدی تشکر و کانون بسیج مهندسین کشاورزی وهمکاری اداره جهاد کشاورزی تشکر و قدردانی می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها