مسئول سازمان متخصصین سپاه کربلا در گفتگو با بسیج مطرح کرد
مسئول سازمان متخصصین سپاه کربلا از سازماندهی ۲۳ مجمع استانی و شهرستانی در مازندران خبر داد و گفت: احصای مشکلات و ارائه راهکار علمی و عملی دراین مجمع بررسی می‌شود.
کد خبر: ۹۳۹۲۵۴۷
|
۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۰

سازماندهی ۲۳ مجمع استانی و شهرستانی برای حل مشکلات مردم

خبرگزاری بسیج، سرهنگ شهرام نوری ظهر امروز در در حاشیه همایش نخبگان قشری بسیج با نماینده، ولی فقیه در استان که به مناسبت هفته بسیج در مرکز اهل بیت ساری برگزار شد، در گفتگو با خبرنگار بسیج در ساری، ضمن تبریک این هفته با اشاره به  ۲۲ سازمان اقشاری در مازندران، گفت: مجموعه سازمان اقشاری و متخصصین سپاه کربلا مشغول همکاری و تعامل  با نهادها، دستگاه‌های اجرایی و ادارات مختلف است.

مسئول سازمان اقشاری و متخصصین سپاه کربلا افزود: هدف اصلی مجموعه اقشاری همکاری و کمک در راستای اجرای منویات رهبرمعظم انقلاب در تحقق جامعه اسلامی و دولت اسلامی می‌باشد.

سرهنگ نوری در ادامه از سازماندهی ۲۳ مجمع استانی و شهرستانی در مازندران خبر داد و گفت: احصای مشکلات و ارائه راهکار علمی و عملی دراین مجمع بررسی می‌شود.

مسئول سازمان اقشاری و متخصصین سپاه کربلا با اشاره به برپایی  ۲ هزار ۱۰۰ هیئت اندیشه ورز در بسیج محلات و مساجد و سازمان اقشاری خاطرنشان کرد: هیئت اندیشه ورز هم در سطح محلات به دنبال حل مسائل و مشکلات مردم هستند.

سرهنگ نوری با بیان این مطلب که در هرجا و در هرسنگری که هستیم باید تلاش کنیم، مشکلات مردم را حل کنیم، اضافه کرد: اجرای دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب در مسئله رفع مشکلات مردم، از مهم‌ترین وظایف ماست.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها