خبرهای داغ:

اجرای برنامه‌های متنوع بسیج هنرمندان شاهرود در هفته بسیج

شاهرود_مسئول بسیج هنرمندان شهرستان شاهرود گفت: در هفته بسیج، بسیج هنرمندان شاهرود فعالیت‌های متنوعی را در حال اجرا دارد تا در مقابل جنگ نرم دشمنان سدی محکم ایجاد کند
کد خبر: ۹۳۹۲۵۵۹
|
۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۲

اجرای برنامه‌های متنوع بسیج هنرمندان شاهرود در هفته بسیجعباس اعتماد در گفتگو با خبرنگار بسیج درباره فعالیت‌های هنری و فرهنگی بسیج هنرمندان شاهرود گفت‌: از زمانی که این مجموعه آغاز بکار کرده است، توانستیم بزرگان رشته‌های مختلف هنری و فرهنگی را گرد هم جمع آوریم که حاصل آن برگزاری رویداد‌های بزرگ و متعدد فرهنگی و هنری برای شهرستان همراه با استقبال پرشور مردم بوده است.
مسئول بسیج هنرمندان شاهرود ادامه داد: بسیج جبهه فرهنگ و هنر است و بسیجیان هنرمند سلاح دوربین،  قلم و اندیشه را در جبهه فرهنگی بکار گرفته‌اند.
اعتماد یادآور شد: بسیج هنرمندان برنامه‌های فرهنگی متعددی را با بهره گیری از ظرفیت‌های هنری و فرهنگی شهرستان برنامه‌ریزی و اجرا کرده است، از جمله آن می‌توان به اعتماد یادآور شد: بسیج هنرمندان برنامه‌های فرهنگی متعددی را با بهره گیری از ظرفیت‌های هنری و فرهنگی شهرستان برنامه‌ریزی و اجرا کرده است، از جمله آن می‌توان به نمایش‌های بزرگ بازخوانی واقعه غدیر، حاج قاسم فرمانده جهانی، اسطوره‌های گمنام و همچنین اجرای سرود‌های مختلف و ... اشاره کرد.
او با گرامیداشت هفته بسیج بیان کرد: هفته بسیج فرصتی برای تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب است و هنرمندان شاهرود با تبعیت از منویات رهبر انقلاب همواره در صحنه خدمت رسانی حاضر هستند.
اجرای برنامه‌های متنوع بسیج هنرمندان شاهرود در هفته بسیجاعتماد افزود: هنرمندان بزرگی ما را همراهی می‌کنند و پیوسته به این جمع، هنرمند و بسیجی افزوده می‌شود و ما برای پذیرش تمام هنرمندان آمادگی کامل داریم.
مسئول بسیج هنرمندان شهرستان شاهرود در پایان گفت: باتوجه به کرونا و مشکلاتی که در این ۲ سال بوجود آمده است از جمله تعطیلی فرهنگسرا و محدودیت تجمعات، اما هنرمندان بیکارنبودند و کار‌های شاخصی برای اجرا در سطح شهر داشتیم چرا که با توجه به رسالت بسیج و بسیجی، هرجا که جامعه با بحرانی روبرو شود بی تفاوت نخواهیم بود و با بهره گرفتن از هنرمندان صاحب سبک شهرستان در راه مقابله با تهاجم دشمن و پر کردن خلاء‌های فرهنگی، پیشرو هستیم.
اعتماد خاطر نشان کرد: در بدنه تخصصی بسیج هنرمندان در ۸ رشته فعالیت وجود دارد که این‌ها استعداد‌ها و برند‌های مختلفی هستند که می‌توانند چهره‌های آینده باشند و اساتید بزرگی داریم در واقع بسیج می‌خواهد هنرمندان واقعی را معرفی کند.
او درباره هفته بسیج و برنامه‌های ویژه هم گفت: دیدارباامام جمعه ومحفل شعر وحضوردرگلزارشهدا به ویژه هنرممدان واجرای نمایش اسطوره‌ها رااجراخواهیم داشت.
مسئول بسیج هنرمندان شاهرود با اشاره به سیره شهید حاج قاسم سلیمانی که دو رویکرد دارد، گفت: بعضی اوقات مستقیم در رویداد‌ها و برنامه‌های مختلف به این موضوعات پرداخته می‌شود، مثل امسال که در حوزه تائتر درباره شهید سلیمانی یک نمایش ۵۰ دقیقه‌ای تولید شد و مورد توجه هم قرارگرفت البته این آثار باید خوب عرضه و دیده شوند اما، هنوز جایی را که بتواند حق مطلب را در خصوص این آثار ادا کند، پیدا نکرده ایم.
او با بیان اینکه هنرمندان ماآثار زیادی تولید می‌کنند که واقعا نیازبه توجه جدی دارند، افزود: دراین دوسال اخیر که فرهنگسرا تعطیل بود هنرمندان بسیجی در دیگرکانون‌ها باتلاش وکوشش کار‌های مختلفی ساخته اند.

اجرای برنامه‌های متنوع بسیج هنرمندان شاهرود در هفته بسیج

ارسال نظرات
پر بیننده ها