خبرهای داغ:

نمایشگاه خدمت بی منت در اهواز افتتاح شد

دبیر اجرایی نمایشگاه «خدمت بی منت» استان خوزستان از افتتاح این نمایشگاه با حضور فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) استان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۹۲۵۶۸
|
۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۷

منصور شوشتری پیش از ظهر دوشنبه به مناسبت هفته بسیج و با حضور سردار حسن شاهوار پور و هیئت همراه در آئین افتتاح نمایشگاه خدمت بی منت در محل مجتمع فرهنگی رفاهی فجر اهواز اظهار کرد: در این نمایشگاه توانمندی، فعالیت‌ها و اقدامات مؤسسات و شرکت‌های تابعه نمایندگی بنیاد تعاون بسیج در عرصه‌های مختلف به نمایش گذاشته می‌شود.

وی بیان کرد: با همیاری و همکاری مؤسسات و شرکت‌های تابعه بنیاد تعاون بسیج و پشتیبانی‌های فرمانده سپاه استان و همچنین جانشین سپاه ولی‌عصر و مسئول نمایندگی بنیاد تعاون بسیج این نمایشگاه برگزار شده است.

دبیر اجرایی نمایشگاه «خدمت بی منت» استان خوزستان افزود: این نمایشگاه با هدف آشنایی بسیجیان، مسئولان و آحاد بازدیدکنندگان با خدمات قابل ارائه بنیاد در محورهای بهداشت و درمان، مسکن و عمران، پشتیبانی از کسب‌وکارهای خانگی، حمل‌ونقل جاده‌ای، علمی و آموزشی و سایر موارد برپا شده است.

شوشتری در ادامه مدت زمان برپایی این نمایشگاه را ۱۰ روز (۲۸ آبان ماه تا ۸ آذرماه سال جاری) اعلام کرد و گفت: از جمله خدمات دیگر این نمایشگاه می‌توان به ویزیت رایگان توسط پزشک، معاینات اولیه پزشکی مراجعه‌کنندگان (تست قند، فشار خون، بینایی‌سنج، اندازه‌گیری قد و وزن و سایر موارد) اشاره کرد.

وی گفت: در این نمایشگاه نیز انواع محصولات غذایی، صنایع‌دستی، ترشی جات و شیرینی‌جات خانگی، خدمات قابل ارائه مرکز مهر شفا بسیج مؤسسه خدمات درمانی بسیجیان شامل بسته‌های بیمه‌های مکمل درمان، تأمین اجتماعی، مددکاری، درمان زوج‌های نابارور، صدور کارت اخذ درمان و سایر موارد معرفی می‌شوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها