خبرهای داغ:
به همت سازمان بسیج حقوقدانان خراسان جنوبی صورت گرفت

آزاد سازی 110 زندانی نیازمند جرائم غیر عمد همزمان با سراسر کشور

در راستای رزمایش خدمات مومنانه سازمان بسیج مستضعفین و به همت سازمان بسیج حقوقدانان سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی آزاد سازی 110 زندانی نیازمند جرائم غیر عمد استان صورت گرفت.
کد خبر: ۹۳۹۲۵۹۴
|
۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۷

به‌گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان‌جنوبی صبح امروز دوشنبه (اول آذر) در سومین روز هفته بسیج طی مراسمی آزادسازی 110 نفر از زندانیان جرائم غیرعمد و نیازمند در استان خراسان‌جنوبی هم‌زمان با سراسر کشور برگزار شد.

این برنامه در راستای رزمایش خدمات مومنانه سازمان بسیج مستضعفین و به همت سازمان بسیج حقوقدانان سپاه انصارالرضا(ع) استان صورت گرفت.

حجت الاسلام ابراهیم حمیدی رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی در ای مراسم اظهار کرد: در هفته بسیج با کمکهای مومنانه ۱۱۰ زندانی جرائم غیر عمد و عمد سبک خراسان جنوبی همزمان با سراسر کشور آزاد میشوند.

وی افزود: امام خمینی تفکر بسیج را که فراموش شده بود احیا کرد و امروز این تفکر ارزشمند است که بعد از پیروزی انقلاب میوه و ثمر این تفکر را در سایر کشورهای منطقه میبینیم.

رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی بیان کرد: ثمره تفکر بسیج امروز در کشورهای دیگر قابل مشاهده است.

حجت الاسلام حمیدی عنوان کرد: بسیج مستضعفان در مقابل مستکبران است و این تا قیام قیامت ادامه دارد. در تمام تاریخ اینگونه بوده و نظام جمهوری اسلامی از این قاعده مستثنی نیست.

وی اظهار کرد: تفکر بسیجی باید حفظ و ادامه داشته و منتقل شود.

رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی گفت: تا زمانی که تفکر بسیج در جهان اسلام حاکم است استکبار جهانی همیشه مجبور است در مقابل جهان اسلام زانو بزند.

حجت الاسلام حمیدی بیان کرد: دشمن برای براندازی نظام جمهوری اسلامی تلاش میکند اما با رهبری داهیانه مقام معظم رهبری به اهدافش نخواهد رسید.

 

روشان مدیرکل زندانهای خراسان جنوبی پیش از ظهر امروز در مراسم آزادی زندانیان جرائم غیر عمد خراسان جنوبی به صورت همزمان با سراسر کشور برگزار شد، اظهار کرد: بسیج یک تفکر مقدس و الهی و برگرفته از اعتقاد است.

وی با بیان اینکه در بحث آزاد سازی زندانیان نیازمند، برگزاری صلح و سازش بسیج حقوق دانان همکاری دارد، افزود: در این خصوص ۳۳۹ زندانی جرائم غیر عمد استان از طریق پیگیری های صورت گرفته آزاد شده اند.

مدیرکل زندانهای خراسان جنوبی بیان کرد: امروز شاهد آزادی ۱۱۰ زندانی استان همزمان با سراسر کشور هستیم که در این خصوص یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان کمک توسط خیران و ۷۵۰ میلیون تومان توسط بسیج حقوق دانان استان  جمع آوری شده و در این مراسم ۸ زندانی به نام مبارک امام رضا(ع) به نمایندگی آزاد و به آغوش گرم خانواده برمیگردند.

روشان به خدمات ارائه شده به زندانیان اشاره و عنوان کرد: آزادی ۷۵ زندانی نیازمند، تحت حمایت داشتن ۱۵۰۰ خانواده زندانیان، حمایت غیر نقدی به ارزش چهار میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان، توزیع ۸۳۰ بسته آموزشی و لوازم التحریر، توزیع ۳۸۰ مورد بسته بهداشتی و ایجاد اشتغال برای ۲۵۰ نفر از جمله خدمات ارائه شده است.

وی خاطرنشان کرد: مبلغ بدهی بیش از ۳۷ میلیارد تومان بوده که ۹ میلیارد تومان توسط شکات گذشت شده است.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها