همزمان با هفته بسیج آیین افتتاح ۲۵۵۰ پروژه محرومیت‌زدایی توسط بسیج سازندگی و با حضور مخبر معاون اول رئیس جمهور در کشور آغاز شد.
کد خبر: ۹۳۹۲۶۴۲
|
۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۱
به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، همزمان با گرامیداشت هفته بسیج آیین افتتاح ۲۵۵۰ پروژه محرومیت‌زدایی توسط بسیج سازندگی و با حضور مخبر معاون اول رئیس جمهور در کشور آغاز شد.
 
مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه سلمان گفت: از این تعداد 40 پروژه محرومیت زدایی در سیستان وبلوچستان کلنگ زنی و عملیات ساخت آنان در دستور کار قرار گرفت.

سرهنگ پاسدار غلامرضا ملایی با تاکید بر این مطلب که سازمان بسیج سازندگی در راستای محرومیت زدایی و ارائه خدمت بی منت به مردم اقدامات ارزشمندی انجام داده است، بیان کرد: این پروژه ها شامل ساخت 6 مدرسه، پنج خانه محروم، راه اندازی آب تصفیه کن و مرمت خانه محروم را در بر می گیرد که در اقصی نقاط استان از شمال تا جنوب انجام خواهد شد.

 مسئول بسیج سازندگی سپاه سلمان استان ارزش ساخت و تکمیل پروژه های فوق را 60 میلیارد و 400 میلیون ریال برآورد کرد

این مسئول محرومیت زدایی را یکی از برنامه های مهم بسیج و سپاه برشمرد و ادامه داد: احداث هزار واحد مسکونی استاندارد برای حاشیه نشینان شهر چابهار در منطقه مراد آباد یکی از اقدامات مهم و اثرگذار سازمان بسیج مستضعفین در این خطه از کشور است که ساخت آن در چهار فاز با پیشرفت فیزیکی بیش از 60 درصد در دستور کار بوده و با تمام توان و همت و با کیفیتی مطلوب در دست ساخت است.

ملایی با تاکید بر این مطلب که پشتیبانی این پروژه عظیم با بسیج سازندگی است، اظهار کرد: ساخت این تعداد واحد مسکونی هدیه بسیج به مردم حاشیه نشین بوده؛ و بسیج سازندگی و سازمان بسیج این آمادگی را دارند که خدمت گذار مردم برای توسعه استان باشند.  
ارسال نظرات