خبرهای داغ:
آیت اله شفیعی در ملاقات شهردار اهواز و بسیجیان شهرداری اهواز با ایشان اظهار کرد: ان شالله همانگونه که اکنون با هم هستیم در قیامت و آخرت نیزسربلند بوده و به بهشت رهسپار باشیم.
کد خبر: ۹۳۹۲۶۴۷
|
۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۸

وی افزود: انقلاب اسلامی بر دو اصل اسلام و بسیج مبتنی است، بنده همیشه در این فکر بوده ام که بسیج به چه معناست که همواره مورد توجه بوده و در پاره ای از کشورها نیز سرایت کرده است.

وی ادامه داد: بسیج پیوند مبارکی است که بین مردم ایجاد شده است، این نهاد عبارت است از یک حرکت معجزه آسا خارج از قوانین موجود که ویژگی های خاص خود را دارد و نمی شود آن را با معیار و مقیاس دیگری مقایسه کرد.

ایت اله شفیعی تصریح کرد: شهردار اهواز این افتخار را دارد که پیش از شهردار بودن یک بسیجی است، در واقع یک شهردار بسیجی هستند، همه ی ما اگر خدا قبول کند بسیجی هستیم؛ خداوند متعال این نعمت بسیج را از ما نگیرد، وقتی حرکت بسیج صورت گیرد، حرکت های دیگر را پشت سر می گذارد و مملکت را به سمت و سوی واقعیت های ویژه خود و درمسیر سیر صعودی قرار می دهد.

,وی در پایان خاطرنشان کرد: بسیج روح مملکت است، روحی که کشور را در تمام زوایا حرکت می دهد، همه ی ما فرزندان مملکت و بسیجی هستیم لذا به سمت و سویی حرکت می کنیم تا کشور خود را آباد کنیم، یک بسیجی همواره نگاه مثبت دارد و با تلاش فراوان بگونه ای کار می کند که بتواند خلا ها را پر کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها