خبرهای داغ:
یادواره شهدای داشجو و گمنام در جوار شهدای گمنام و شهید تازه شناسائی شده ،شهید زمان زاده ،در دانشگاه آزاد نایین برگزار شد .
کد خبر: ۹۳۹۲۷۰۲
|
۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از نایین " همزمان با هفته مبارک بسیج و سالروز تاسیس بسیج دانشجویی،یادواره شهدای دانشجو و گمنام در جوار گلزار شهدای گمنام و شهید تازه شناسایی شده ،شهیدامیر زمان زاده با حضور خانواده شهدا ،دانشجویان، اساتید ،مردم شهید پرور و مسئول شهرستان نایین در دانشگاه آزاد اسلامی این شهر برگزار گردید.

این یادواره که به منظور تجدید میثاق با 6 شهید دانشجوی شهرستان و شهدای خفته در گلزار شهدای این دانشگاه برگزار گردید ،سخنران  برنامه برادر سید رضا حجازی کارشناس امور اجتماعی و سیاسی طی سخنانی به ابعاد وجودی و سیره شهدای دانشجو پرداخت و بصیرت و ژرف نگری و ولایت مداری جوانان و دانشجویان بسیجی را خواستگاه شهدای دانشجو بیان نمود.

در ادامه برنامه مداح اهل البیت برادرمحمد مرادی با نوای گرم خود فضای جلسه را باذکر و یادشهدا و مصائب کربلا عطر آگین نمود.

تجلیل و تکریم جمعی از فرماندهان و مدیران پایگاههای بسیج دانشجوئی دانشگاههای آزاد ،پیام نور و علمی کاربردی نایین از دیگر برنامه این یادواره بود و در پایان ، ضمن حضور مدعوین در جوار گلزار شهدای گمنام و شهید تازه شناسائی شده این دانشگاه ،شهیدزمانی زاده ، زیارت قبور شهدا همراه با فاتحه قرائت گردید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها