مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندران خواستار شد؛
ساری-مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندران در دیدار با سردار مسلمی به استفاده از ظرفیت بسیج برای ترویج و توسعه کتاب و کتابخوانی در استان تاکید کرد.
کد خبر: ۹۳۹۲۸۸۸
|
۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۵

لزوم کمک بسیج به ترویج فرهنگ کتاب و  کتابخوانی در مازندران

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، آرزو ولیپور مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان صبح امروز به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج با سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا دیدار کرد.

لزوم کمک بسیج به ترویج فرهنگ کتاب و  کتابخوانی در مازندران

ولیپور در این دیدار  ضمن تبریک هفته بسیج، با اشاره به تقارن این هفته با هفته کتابخوانی، گفت: برای ما که در حوزه فرهنگ فعالیت می‌کنیم باید از ظرفیت‌های جامعه برای ترویج فرهنگ کتابخوانی استفاده کنیم.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندران با تاکید بر استفاده از ظرفیت بسیج برای ترویج و توسعه کتاب و کتابخوانی در استان، افزود: هرجا از ظرفیت بسیج استفاده شد، شاهد خلق حماسه‌های بزرگ بودیم.

لزوم کمک بسیج به ترویج فرهنگ کتاب و  کتابخوانی در مازندران
ولیپور در ادامه با استمداد از سپاه و بسیج برای گسترش امر کتاب و کتابخوانی در استان، خاطرنشان کرد: برای این امر دست یاری به سمت سپاه و بسیج دراز می‌کنیم تا برای این حرکت جهادی مثل سال‌های دفاع مقدس در حوزه فرهنگ نیز موفق عمل کنیم.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندران با تاکید بر کمک سپاه و بسیج در حوزه‌های نرم افزاری و سخت افزاری افزود: از سبزپوشان همیشه در صحنه میخواهیم که در کنار ما باشند چرا که جامعه بالنده نیاز به مردم آگاه دارد؛ و اگر مردم به آگاهی برسند قطعا معضلات اجتماعی آن رفع خواهد شد.

ولیپور ادامه داد: جامعه‌ای که با کتاب و کتابخوانی قهر باشد به رستگاری نخواهد رسید از همین رو پیشرفت حوزه علم هم بدون دسترسی به کتاب و کتابخوانی مسیر نیست.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندران در پایان سخنان خود ابراز امیدواری کرد: در حوزه فرهنگ، سپاه و بسیج کمک کار ما باشد تا بار دیگر در حوزه فرهنگی شاهد سربلندی مازندران باشیم چرا که مردم ما لایق بهترین‌ها هستند.

لزوم کمک بسیج به ترویج فرهنگ کتاب و  کتابخوانی در مازندران

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها