احجت الاسلام ربانی گفت: مروز مداح کسی است که بتواند فرهنگ توسل به خداوند و اهل بیت(ع) را در جامعه زنده کند چراکه جامعه نیازمند احیای توسل به خدا ، اعتماد به نصرت الهی و ترویج فرهنگ های ارزشی است.
کد خبر: ۹۳۹۲۸۹۸
|
۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی ؛  حجت الاسلام مهدی ربانی امام جمعه شهرستان محلات در اولین اجلاسیه شهدای مداح استان مرکزی در مسجد القائم شهر محلات گفت: مهمترین مولفه موفقیت در دفاع مقدس توسل به خدا و معنویت مبتنی بر اسلام ناب محمدی بود و شهدا از طریق مناجات، توسل به خدا و معنویت مسیر سربلندی را طی کردند.
 
وی افزود: جبهه ها و سنگرها عطرآگین مناجات شهدا و رزمندگان بود و توسل به خدا و معنویت در دفاع مقدس یک اصل مهم بود که شهدای مداح در تحقق عطرآگین کردن مناجات در سنگرها نقش موثری داشتند.
 
وی اظهار کرد: احیای مناجات و توسل واقعی به خداوند و حاکم شدن معنویت مبتنی بر اسلام ناب محمدی یکی از ضرورت های مهم امروز جامعه است و جامعه ای که در آن معنویت حاکم باشد قطعا شکست نخواهد خورد.
 
وی بیان کرد: ارتباط گرفتن با اهل بیت(ع) و تاسی به مکتب و قیام امام حسین(ع) از دیگر مولفه های موفقیت در دفاع مقدس بود و روحیه شهدا برگرفته از فرهنگ و تفکر عاشورا بود.
 
وی خاطر نشان کرد: امروز مداح کسی است که بتواند فرهنگ توسل به خداوند و اهل بیت(ع) را در جامعه زنده کند چراکه جامعه نیازمند احیای توسل به خدا ، اعتماد به نصرت الهی و ترویج فرهنگ های ارزشی است.
 
انتهای پیام/ 

 

ارسال نظرات