مسئول بسیج مهندسین صنعت سپاه بیت المقدس عنوان کرد
مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعت سپاه بیت المقدس استان کردستان گفت: تفکر بسیجی همراه با احساس مسئولیت و عمل بسیجی می تواند در رفع بسیاری از مشکلات موجود در جامعه موثر و مشکل گشا باشد.
کد خبر: ۹۳۹۲۹۰۴
|
۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۶

به گزارش سرویس بسیج مهندسین صنعت خبرگزاری بسیج، سرهنگ مهدی مهتابانی مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعت سپاه بیت المقدس استان کردستان در جمع خبرنگاران استان با اشاره به اینکه هفته بسیج امسال با عنوان «بسیج پاره تن مردم است» نامگذاری شده است، گفت: در اهمیت و شأن و جایگاه بسیج همین بس که رهبر معظم انقلاب فرموده‌اند بسیج مردمی‌ترین و مکتبی‌ترین نیروی مقاومت در جهان است.

وی با اشاره به اینکه از 29 آبان تا 5 آذرماه را هفته بسیج نامیده اند گفت: به ترتیب روزهای هفته 29 آبان به نام بسیج، اقتصاد مقاومتی،30 آبان بسیج، علم و پژوهش،1 آذربسیج، عدالت و مبارزه با فساد،2 آذربسیج، عزت ملی و مرزبندی با دشمن، 3 آذر بسیج، استقلال و آزادی،4 آذربسیج، سبک زندگی و در نهایت 5 آذربسیج، معنویت و اخلاق نام‌گذاری شده‌ است.

مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعت سپاه بیت المقدس استان کردستان غبار روبی مزار شهدا، دیدار با خانوادهای معظم شهدا و ایثارگران و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس،بازدید و مانع زدایی از واحدهای راکد و نیمه فعال استان و همچنین برگزاری مسابقه دارت برای آقایان و بانوان اقشار مختلف بسیج را از جمله برنامه های شاخص هفته بسیج دراستان کردستان عنوان کرد.

وی افزود: بسیجیان سلحشور با عزم آهنین در همه عرصه‌های خدمت بویژه جنگ تحمیلی ۸ ساله نشان دادند که در هر شرایطی حاضر اند تا جان خود را فدای انقلاب و نظام اسلامی کنند.

سرهنگ مهتابانی با بیان اینکه بسیجیان در میدان عمل ثابت کرده اند که در عرصه‌های مختلف آماده خدمت رسانی هستند، بیان کرد: فعالیت های این نیروی مردمی تا به آنجاییست که هرگاه حوادث غیر مترقبه اتفاق می افتد بسیج جزو اولین نیروهایی است که در صحنه حضور پیدا می کند.

وی گفت: تفکر بسیجی همراه با احساس مسئولیت و عمل بسیجی می تواند در رفع بسیاری از مشکلات موجود در جامعه موثر و مشکل گشا باشد.

مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعت سپاه بیت المقدس استان کردستان اظهار داشت:به فرموده رهبر معظم انقلاب ملت ایران نمادش بسیج است و تمام مردم ایران بسیجی هستند مگر آن دسته از افرادی که دل درگرو انقلاب و نظام ندارند.

وی با بیان اینکه هفته بسیج فرصت مناسبی است تا نقش آفرینی و تلاش بسیجیان در چهار دهه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی را مجدد یاور شویم خاطرنشان کرد: بسیج مدرسه عشق است و هرکسی که وارد بسیج می‌شود باید با عشق به انقلاب اسلامی و اسلام خدمت کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات