مسئول بسیج مداحان سپاه کربلا درگفتگو با بسیج:

بصیرت افزایی مداحان بسیجی در دستور کار قرار دارد

مسئول سازمان بسیج مداحان و هیات مذهبی سپاه کربلا گفت:تعمیق معنویت و بصیرت افزایی مداحان بسیجی، وعاظ و شاعران آئینی و مدیران هیات ها در دستور کار قرار دارد.
کد خبر: ۹۳۹۲۹۰۵
|
۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،به مناسبت هفته بسیج، به همت بسیج مداحان سپاه کربلا اجتماع مداحان اهل بیت (ع) شرق مازندران شامگاه یکشنبه در مسجد محمد رسول الله (ص) ساری برگزار شد.

بلال زاهدی در حاشیه این مراسم در گفت و گو با خبرنگار بسیج در ساری، ضمن تبریک این هفته،با اشاره به برگزاری همایش مداحان شرق و غرب مازندران به میزبانی ساری و تنکابن گفت: هدف از برپایی این همایش  توان افزایی و تعمیق معنویت و بصیرت افزایی مداحان بسیجی، وعاظ و شاعران آئینی و مدیران هیات ها در آستانه ایام فاطمیه است.

مسئول سازمان بسیج مداحان و هیات مذهبی سپاه کربلا به مدیریت شادی و عزای جامعه هم اشاره و خاطرنشان کرد:رهبر معظم  انقلاب توقعی که از ستایشگران اهل بیت(ع) داشتند بحث  گسترش اداب اسلامی ،فرزند اوری و تحکیم خانواده بود که سازمان بسیج مداحان برای اجرای منویات معظم له برنامه هایی را در دستور کار خود قرار داده است.

زاهدی در ادامه از برنامه های متنوع این سازمان در هفته بسیج هم اشاره کرد و یادآور شد: در کانون های 22 گانه بسیج مداحان در نواحی استان برنامه هایی از قبیل، عصر و شب شعرهای آئینی، دیدار با خانواده شهدای مداح، برپایی مسابقات ورزشی، غبارروبی مزار شهدا و برپایی مجالس تخصصی ویزه توانمندسازی مداحان در حال برگزاری است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها