خبرهای داغ:
امروز مولفه قدرت انقلاب اسلامی ایران تفکر بسیجی است و این تفکر به عمل به فرامین مقام عظمای ولایت  مجاهدت های خود را به نتیجه رسانده است که آخرین نمونه آن در موضوع کرونا است. 
کد خبر: ۹۳۹۲۹۲۶
|
۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۲
امروز مولفه قدرت انقلاب اسلامی ایران تفکر بسیجی است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در شهرستان درمیان حجت الاسلام راستگو امام جمعه بخش قهستان در اجتماع اقتدار بسیجیان در روستای خوان گفت: بشر در طول تاریخ تجربه های زیادی داشته و راه های مختلف را طی نموداست و قرآن ،احادیث و روایات به ما می گوید از تاریخ گذشته گان و تجربه های آنها عبرت بگیریدو بسیج از ابتدای  انقلاب با تجربه ثابت کرده است که مدافع انقلاب و تامین کننده امنیت و اقتدار کشور است.

حجت الاسلام راستگو در ادامه به نمونه های  از مصادیق اقتدار آفرینی بسیج اشاره کرد و بیان داشت: بسیج در هشت سال دفاع مقدس  با  حضور حماسه ساز خود به انتشار تفکرش در سطح جهان و خصوصا جهان اسلام موفت بود چرا که جوانان لبنان، فلسطین،عراق ،سوریه ،یمن و دیگر کشورهای اسلامی با الگو گیری از این تفکر در برابر دشمن صهیونیسم ایستاده و و داعش را با همین تفکر شکست داد.

امام جمعه قهستان به بیان معناو مفهم بسیج اشاره کرد و گفت:بسیجی یعنی خدمت بی منت و با اخلاص،بسیجی یعنی نگاهش مثل امام حسین (علیه السلام) بودن و خود را وقف اسلام و مسلمین کردن و امروز آقایی ایران در سطح بین المل ناشی از همین تفکر بسیجی است.

حجت الاسلام راستگو ادامه داد: امروز مولفه قدرت انقلاب اسلامی ایران تفکر بسیجی است و این تفکر به عمل به فرامین مقام عظمای ولایت  مجاهدت های خود را به نتیجه رسانده است که آخرین نمونه آن در موضوع کرونا است چرا که درزمانی که کشورهای دیگر درگیر دزدی ماسک و غارت مغازه ها بودند بسیجیان با تولید ماسک و انجام مواسات مومنانه و در ادامه کمک به انجام واکسیناسیون خود درخشیدند. 

ارسال نظرات
پر بیننده ها