زاهدان/ در چهارمین روز از گرامیداشت هفته مبارک بسیج، جانشین سپاه سلمان سیستان و بلوچستان از کارخانه مینو شرق زاهدان بازدید کرد.
کد خبر: ۹۳۹۲۹۵۶
|
۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۳

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان ، سردار آبسالان ضمن بازدید از قسمت های خط تولید، بسته بندی و آزمایشگاه این کارخانه بر همکاری و تعامل سپاه با کارخانه مینو شرق زاهدان تاکید کرد.

وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص پشتیبانی از تولیدات داخلی استان ها گفت: سپاه سلمان هم در این راستا از تولیدات داخلی استان پشتیبانی و حمایت خواهد کرد تا سیستان و بلوچستان هم به یک استان صنعتی تبدیل شود .

سردار ابسالان با اشاره به حمایت های مطلوب و موثر سپاه در بحث مشاغل زود بازده  افزود: سپاه همچنین در زمینه صنایع بزرگ هم که هزینه و سرمایه زیادی نیاز دارد، آمادگی این را دارد تا از سرمایه گذاران بزرگ در جهت سرمایه گذاری در استان حمایت ویژه و لازم را انجام دهد، تا کارهای صنعتی بزرگی در جهت توسعه اشتغالزایی و صنایع صنعتی  در استان صورت گیرد.

وی عدم اشتغال مناسب در سیستان و بلوچستان را یکی از عوامل نا امنی در استان برشمرد و گفت: بخش عظمی از مشکلات امنیتی ما از بیکاری است و کسانی که بیکارن مجبورن به سمت قاچاق و کارهای که در شان شان نیست بروند، که اگر بتوانیم شرایط کار خوب برای جوانان را ایجاد کنیم قطعا سطح تخلفات در استان کاهش می یابد.

ارسال نظرات