خبرهای داغ:
امام جمعه شهر محمدیه؛

شاخصه بسیجی اخلاص است /استکبار جهانی از قدرت شجره طیبه بسیج می هراسد

حجت الاسلام آقاحسینی گفت: شاخصه مهم بسیجی، به تبعیت از شهدای کربلا و مکتب حسینی، اخلاص در عمل است.
کد خبر: ۹۳۹۲۹۶۰
|
۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۵

قزوین_به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج؛ گرامیداشت هفته بسیج با حضور حجت الاسلام آقا حسینی امام جمعه شهر محمدیه، سرهنگ طاهرخانی فرمانده سپاه ناحیه امام البرز، سرگرد شمسینی مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان البرز و مسئولین شهری بیدستان و به همت حوزه یاس نبی(ص)و حضرت قائم شهر بیدستان برگزار شد.

حجت الاسلام آقا حسینی امام جمعه شهر محمدیه در این مراسم بیان کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی، شهید بابایی و دیگر شهدای این مرز و بوم، مصداق واقعی یک بسیجی هستند.

وی گفت: بسیج شجره طیبه و درخت تنومندی است که موجب هراس استکبار جهانی است و هیچ نیرویی جز بسیج نمی تواند در مقابل استکبار بایستد و انچنان سیلی به استکبار جهانی بزند که دشمن را درمقابله با انقلاب اسلامی مایوس کند.

امام جمعه محمدیه تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب، نگهبان و دیده بان انقلاب است. ایران اسلامی را در زیر یک چتر گرد هم جمع کرده و با تدابیر خردمندانه خویش وحدت آفرینی می کند.

وی بیان کرد: ۷۲ تن در کربلا بسیجی بودند و در مقابل دشمن جانانه ایستادند و تفکر انها، مکتب انسانهای آزاده و آزاداندیش شد و این شاخصه مهم بسیجی بودن است که در تمام اعمال و رفتار خود اخلاص دارد.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به شهادت ۳۶۰۰۰ دانش آموز در جنگ تحمیلی افزود: ۳ شهید دانش آموز سمنانی در وصیت نامه اشان نوشته بودند عهد و پیمان بسته بودند که هرکدام شهید شوند همدیگر را شفاعت کنند تا اینکه هر ۳ نفر شهید می شوند اینها مصادیق واقعی بسیجی بودند.

در پایان مراسم از فرماندهان و گروه های جهادی درطرح شهیدحاج قاسم سلیمانی (واکسیناسیون علیه کرونا) تجلیل شد.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها