خبرهای داغ:
عضو شورای اسلامی شهر قزوین؛

لازمه خنثی سازی هجمه های دشمن حضور جهادی بسیجیان در عرصه های مختلف است

فرمانی گفت: لازمه خنثی سازی هجمه های دشمن حضور جهادی و مستمر بسیجیان جوان در این عرصه ها است که انشاءالله به زودی این قدم‌ها زمینه ساز ظهور امام زمان(عج) باشد.
کد خبر: ۹۳۹۲۹۸۹
|
۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۰

قزوین_علی فرمانی، عضو شورای اسلامی شهر قزوین در گردهمایی بسیج پیروان ولایت و بزرگداشت هفته بسیج در سالن اجتماعات گلزار شهدای شهر قزوین بیان کرد: در عرصه ای که دشمن به طرق مختلف با مفهوم‌سازی مبارزه‌ با حکومت دینی و غربگرایانه تفکر من و شما را به نرمی تغییر می‌دهد نیاز است تا ما با هوشیاری بیشتری در مقابله با این هجمه گام برداریم.

وی گفت: بسیج قلب نبرد نرم در این عرصه است. امید است کاری تخصصی در کارگاه‌های ما و مبنی بر عوامل چهارگانه رسالت بسیج ایجاد شود.

این مسئول اظهار کرد: یکی از این عوامل چهارگانه، حاکمیت ارزش‌ها است که در غیر این صورت نمی‌توان موفق بود. عامل دوم، به روز‌رسانی فعالیت‌ها جهت جذب آحاد مردم است.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین بیان کرد: تشکل بسیج، باید در جهت پیشرفت و به روزرسانی برنامه‌ هایشان تلاش وافری داشته باشد. عقب ماندن ما و به روز رسانی اهداف و برنامه‌های دشمنان از مهمترین عوامل آسیب‌ها بشمار می‌آید.

فرمانی تصریح کرد: پیشگامی و پرچمداری از شکوفایی استعدادهای نهفته، به ویژه در جوانان جزء فعالیت‌های ویژه‌ بسیج در بخش‌های مختلف خصوصا، علمی و رسانه‌ای باید باشد.

این مسئول عنوان کرد: بسیج از مبحث رسانه نباید دور بماند. زیرا دشمن به واسطه‌ یک برنامه‌ کوچک و شعله افکنی افکار عمومی را تحت الشعاع خود قرار می‌دهد. امید است نگاه ویژه‌ای در بحث شکوفایی استعدادهای جوانانمان داشته باشیم.

به گفته وی، عامل سوم، پرچمداری ترمیم و حل آسیب‌های اجتماعی است. هر کس به اندازه توان و تخصص خود و در جایگاه اجتماعی خود به شناسایی، مبارزه و حل آسیب‌‌های اجتماعی موجود در جامعه بپردازد.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین در پایان گفت: وهابیت، صهیونیسم و منافقین شرایطی را ایجاد نمودند که گروهی مشخص ساعت ها در پشت سیستم‌ها و فضای مجازی به شایعه پراکنی و شبهه افکنی بپردازند و در قبال آن میلیون‌ها دلار پول دریافت می‌کنند و لازمه خنثی سازی آن حضور جهادی و مستمر بسیجیان جوان در این عرصه ها است که انشاءالله بزودی این قدم‌ها زمینه ساز ظهور امام زمان(عج) باشد.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار