نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت هفته بسیج توصیه مهمی به طلاب بسیجی داشت.
کد خبر: ۹۳۹۳۰۰۹
|
۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام والمسلمین سید نصیر حسینی در نشست با طلاب بسیجی استان کهگیلویه و بویراحمد در محل سپاه فتح این استان با تبریک هفته بسیج به همه بسیجیان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: رسالت روحانیت در طول تاریخ در قبال اسلام سنگین بوده و در حال تلاش بوده‌اند که مشعل هدایت و هادی معرفت در مسیر انسان‌ها باشند.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: تلاش‌های زیادی در طول تاریخ شد تا کشور در مسیر ارزش‌های الهی و اسلامی قرار گیرد و قوانین کشور بر اساس اسلام باشد.

وی افزود: علمای برجسته ای با محوریت امام راحل قبل از انقلاب زحمت کشیدند و حکومت اسلامی با هویت دینی شکل گرفت و به اهداف بسیاری دست یافت و امروز قانون نظام اسلامی قانون خداست و بر اساس دستورات اسلام شکل گرفته و شورای نگهبان مراقبت و تلاش می‌کند که قانون خلاف اسلام تصویب نشود.

امام جمعه مرکز استان گفت: در سایه این پیروزی کشور ما به عزت و شوکت رسید و تحقیرهای گذشته کنار گذاشته شد زیرا یک روز این ملت حیثیت و شرافت خود را لگدمال می‌دید اما امروز عزت و شکوه نصیب این کشور شده است و هر ایرانی می‌تواند خودش را ایرانی معرفی کند و با افتخار سر خود را بالا نگه دارد اما قبل از انقلاب چنین نبود.

حسینی افزود: امروز همه اندیشمندان و آزادگان جهان با نگاه عزت آمیز به ما نگاه می‌کنند لذا دشمن به دنبال شکست خوردن این حکومت و این عزت است آنها به دنبال شکست اسلام اجتماعی سیاسی و حکومتی هستند تا بگویند اسلام ناکارآمد است و نمی‌تواند هدایتگر مردم باشد.

وی گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند «ما می‌توانیم» این تنها یک شعار نیست بلکه یک حقیقت است اکنون می توانیم قله‌های علمی را فتح کنیم روزی می‌رسد که باید دیگران برای رسیدن به علم ایرانی زبان فارسی یاد بگیرند.

این استاد حوزه‌های علمیه یادآور شد: امروز به پیشرفت‌های عظیمی در همه سطوح علمی از جمله دانش هسته‌ای و نانو و پزشکی دست یافته‌ایم و به همین خاطر است که دشمن دنبال تحریم بوده چون از علم ایرانی می‌ترسند.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: بسیج طلاب و طلاب بسیجی باید در بحث تبلیغ و تبیین و دفاع از ولایت فقیه و دستاوردهای انقلاب پای کار باشند و مطالبه به حق از دولت و حاکمیت داشته باشند و درد رنج مردم را باید بگویند و از طرف دیگر حق حاکمیت بر مردم و حق مردم بر حاکمیت را در جامعه تبیین کنند.

روحانیون طلایه دار عرصه بسیج بوده اند

در ادامه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد به هفته بسیج و فرا رسیدن ۵ آذر مبنی بر صدور تاریخی امام (ره) بر تشکیل بسیج اشاره کرد و گفت: طلاب در تبلیغ و تبیین و بصیرت جامعه هدف و بسیج خدمت می کنند.
حجت الاسلام سیروس حکمتی نیک به عینیت بخشی حضور مردم در پاسداری از انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: در کنار هدایت امام امت نقش مردم انکار ناپذیر است در دوران دفاع مقدس نقش مردم حیاتی بود در هیچ جنگی وجود ندارد که مانند مردم ایران اسلامی نقش اثر گذاری داشته باشند این موضوع ناشی از صدور پیام تاریخی امام در تشکیل بسیج بود.

وی به حفاظت مردم از ارزش های الهی و انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: در مجموع اقشار روحانیون طلایه دار عرصه بسیج بوده است نقش روحانیت  ویژه و خاص است نقش بصیرت بخشی آگاهی بخشی، تبیین روحیه جهادی و حفظ روحیه بسیجی توسط طلاب بسیجی  دنبال می شود.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات