زاهدان/ اله دری گفت: اهدای خون با توجه به اهمیت و حساسیت نجات جان انسان‌ها، از مهمترین خدمات در جامعه اسلامی است.
کد خبر: ۹۳۹۳۰۶۷
|
۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۹

مسئول حلقه های ذاکرین بسیج مداحان ضمن تبریک هفته بسیج ، با اشاره به توصیه قرآن به نجات انسان ها گفت: در آیات و روایات آمده است ؛ که اگر فردی باعث نجات و احیای دیگری باشد، مثل این است که همه انسانها را احیا کرده است،لذا با توجه به فرامین قرآن کریم اهدای خون یک وظیفه ی انسانی است.

خواهر سیجی اله دری افزود: اهدای خون با توجه به اهمیت و حساسیت نجات جان انسان‌ها، از مهمترین خدمات در جامعه اسلامی است.

وی در ادامه اذعان داشت : امیرالمومنین حضرت علی(ع) میفرمایند " اگر امید به کمک دیگران، لطف و مدد آنان را دارید ، پس شما هم از دیگران دستگیری کنید" لذا اهدای خون و رسیدن خونی از بدنی به بدن دیگری، باعث احیا و حیات او خواهد شد.

این مسئول با اشاره به اهمیت اهدای خون گفت :مشکل کمبودخون، فراتر از همه بیماری‌ها بوده و اگر خون به انسانی نرسد باعث مرگ می شود که خوشبختانه امروزه شاهد آن هستیم، مردم بر اساس آموزه های دینی، خون خود را بدون هیچ چشمداشتی به نیازمندان اهدا می کنند.

وی با تاکید براین نکته که ؛مجموعه خواهران بسیجی مداح نیز از این حلقه بزرگ انسان دوستانه مستثنا نیستند گفت : اهداء خون یادآور همه بسیجیانی است که خالصانه برای تداوم زندگی همنوعان از جان خویش گذشتند و با این ایثار جاودانه شدند.و درخت تنومند انقلاب بواسطه آن بیشتراز گذشته بارور شد.

ارسال نظرات