خبرهای داغ:
نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی در تجمع عظیم بسیجیان اردستان:
کد خبر: ۹۳۹۳۱۰۲
|
۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۶

نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی ضمن تاکید بر لزوم بکارگیری مقاومت در کنار بصیرت گفت: آمادگی و در میدان بودن از ویژگی بسیجیان است.

به گزارش خبرگزاری بسبج از اردستان، حجت‌الاسلام سیدصادق طباطبایی‌نژاد ظهر امروز در همایش اقتدار بسیج در سالن ورزشی ارشاد اردستان اظهار داشت: بسیج به معنی آمادگی و در میدان بودن و هر استعدادی دارد باید در راه خدا به کار گیرد و اگر توانایی جسمی دارد آن را در راه خدا به کار بگیرد و اگر فرصت خدمت به مردم هم برایش فراهم شد باید اینکار را با جان و دل انجام دهد و با بصیرت فردی و اجتماعی در تمام مراسم‌ها شرکت کند.

وی افزود: تقوی از نشانه‌های بسیج است و لازمه اینکه انسان آماده باشد و  بسیجی باشد این است که دو خصلت مهم که یکی از آن‌ها بصیرت و درک موضوع است و راه خدا را بشناسد و اگر این راه را به خوبی نشناخت هرچه قدم بردارد به انحراف خواهد رفت.

نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی گفت: دشمنانی همچون داعش که درکی از موضوع و انسانیت ندارند به انحراف کشیده شده‌اند لذا هر لحظه باید از خداوند بخواهیم تا ما را در راه مستقیم قرار دهد و از راه هدایت خود ما را دور نکند و پل صراط که در دوزخ نصب می‌شود از مو باریک‌تر است این بدین معنی است که هرکه بخواهد از این معبر عبور کند باید چشم بینا و بصیری داشته باشد و از خدا بخواهیم تا آن را به ما عطا کند.

وی ابراز داشت: گام دومی که یک بسیجی باید داشته باشد مقاومت است تا در کنار بصیرت آن را بکار بگیرد و پیامبر اسلام(ص) یگانه بسیجی عالم وجود است چرا که بیشتر از همه در راه خدا تلاش کرد و ثمره آن را ما امروز در زندگی و آئین و دین خود مشاهده می‌کنیم.

طباطبایی‌نژاد بیان کرد: در این اوضاع که فضای مجازی زندگی ما را تحت تاثیر قرار داده باید ما هم در این فضا به انتشار مطالب آموزنده روی بیاوریم و مواظب نفس خود هم باشیم همانطور که رهبر انقلاب در خصوص شهید سلیمانی افزود که فرمودند شهید سلیمانی اول با نفس خودش جنگید و شهید سلیمانی چون نفس خود را تربیت کرده بود توانسته بود بر داعش پیروز شود و بسیجی باید دو بال بسیجی یعنی بصیرت و مقاومت را با هم داشته باشد.

نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بسیج مستضعفان به این معنی است که خداوند در قرآن فرموده ما اراده کردیم زمین را در اختیار مستضعفان قرار دهیم تا از زیر بار زورگویان خارج شوند و راهی باشد برای فرج امام زمان(عج) و باید با تذهیب نفس به این مهم برسیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها