خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

معادلات استکبار با تفکر بسیجی در سطح بین الملل شکسته شده است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: شما تفکر بسیجی را صادر کردید دشمن شکست خورده، عقب نشینی کرده و خسته شده و باید هم خسته شود چون او ایمان ندارد تصورات آنان با تفکرات و معادلاتشان با تفکر بسیجی شکسته شده است.
کد خبر: ۹۳۹۳۱۱۴
|
۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سیدعلیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بیرجند صبح امروز سه شنبه (2آذر) در سالروز تشکیل سازمان بسیج دانشجو و طلبه در  دیدار جمعی از نمایندگان طلاب و دانشجویان بسیجی ضمن تبریک هفته بسیج اظهار کرد: مشکلات ما و کشور ما و در ادامه آن مشکلات نوع بشر باید با سر انگشت شماها حل شود.

وی  با بیان اينکه انقلاب که حاصل شد و تلاش مردم که به ثمر رسید دنیای نامساعدی بود دنیایی که نیم کره اش کفر کمونیست داشت و نیم کره قبلی شرک لیبرالیسم و  برهمه دنیا مسلط بودند گفت: هر دو مثل دو بال قیچی اسلام را مقراض می کردند نفوذ ، حضور ، سلطه  و اندیشه آن ها و بیش از همه تحکم آن ها بر ملت ها برای ملت ها از جمله ایران اسلامی جانی نگذاشته بود.

نماینده ولی فقيه در استان در ادامه افزود: مستشاران خارجی از کشورهای مختلف بر همه شئون مرم مسلط بودند، شکنجه گاه ها خوبان را زیر شکنجه می کشتند و فریاد حق طلبان را خفه می کردند.

وی با بیان اينکه حتی  دولت ، مجلس و مسئولین به وسیله اینان تعیین می شدند گفت: باز هم مستکبران قانع نبودند و برای خودشان لایحه کاپیتولاسیون را در مجلس ملی تصویب کردند و برای خودشان سند بردگی گرفتند.

عبادی همچنین افزود: آنان تاریخ اسلام را هم حذف کردند وچیز دیگری جایگزین کردند. چه کسی باور می کرد در چنین شرایطی انقلابی شود! 

 

حجت الاسلام والمسلمین عبادی، بیان کرد: امام خمینی(ره) فرمودند انقلاب ما معجزه الهی بود که خدا این را خواست و انجام داد اما سوال این است کشوری که در دست بیگانه بوده و طرح های مختلف به وسیله آن ها تامین می شده و انقلاب با وجود سیاست های پیچیده آمریکایی، انگلیسی و صهیونیستی از کجا باید شروع کند؟

وی افزود: در اول انقلاب قشرها و احزاب گوناگون با اندیشه های متفاوت در چهره انقلابی حضور پیدا کردند و در شرایط آن زمانی تشخیص و شناسایی این احزاب و اندیشه ها سخت بود اما گذر زمان مشخص کرد که این ها چه کسانی هستند، افرادی از قبیل قطب زاده و بنی صدر خود را به امام (ره) وصل کرده بودند، بعضی از حزب ها و گروه ها در اسم های گوناگون به عنوان مبارزه با ایادی استعمار خودشان را معرفی کرده بودند، آمار اسم ها و احزاب آن زمان در روزنامه های مختلف هست مراجعه کنید تا ببینید چه کسانی بودند؟ احزاب و گروه هایی مانند حزب خلق مسلمان، مجاهدین خلق، مجاهدین انقلاب و … فعالیت داشتند..

امام جمعه بیرجند گفت: همچنین بعضی حزب ها خود را دشمن استعمار معرفی کرده بودند این گذر زمان بود والا کسی غیب نمی‌دانست و تمام هزینه ها به وسیله اینها به کشور تحمیل شد.

وی ابراز داشت: اگر منافقین در چهره انقلابی ظاهر نمی شدند کجا فرصت می کردند ۱۷ هزار از بهترین انسان ها و شخصیت های با اندیشه را در کوچه و خیابان ترور کنند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی یادآور شد: بنی صدر انقلابی نبود و اگر کار کشور دست یک انسان انقلابی می بود مگر او اجازه می داد که صدام از جایش تکان بخورد این هزینه ها مربوط به گروه‌ها و احزاب نفاق در چهره انقلابی اما مزدور بیگانه بود.

نماینده ولی فقيه در استان با این عنوان که خدای متعال یک تصفیه خانه درست کرد ادامه داد: طول کشید، هزینه هم زیاد شد، تلخ هم بود، اما یک میوه شیرین هم داشت و آن میوه شیرین این بود که آنهایی که به واقع انقلابی بودند خیلی آسیب و آزار دیدند اما حرفشان را با صداقت تثبیت کردند که انقلاب یعنی این و آن تفکر بسیجی است.

وی با بیان اینکه تفکر بسیجی به عنوان یک حزب نا ثبت شده برای انقلاب، صداقتش را به مردم و دنیا فهماند خاطرنشان کرد: امروز چه در داخل کشور ما و چه در سوریه، فلسطین و دیگر کشورها پیداست آن هایی که با صداقت نسبت به خدا و انسان در حال خدمت هستند چه کسانی هستند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اينکه همه ی آنهایی که درصدد خیانت بودند را خدا رسوا کرد افزود:  از طرف دیگر هم خدا ثابت کرد که این میوه شیرین تمامش صداقت است.

وی بیان داشت: آیات و اخبار زیادی درباره آمادگی جهان در آخرالزمان برای امام زمان (عج) است اما از شما می پرسند که وقتش کی هست؟ روایات تصریح می کند که کسی که از زمانبندی اسم ببرد دروغ می‌گوید.

امام جمعه بیرجند با این عنوان که به‌ غیر از توقیت آیا می توان وقت ظهور را مشخص کرد اذعان کرد: بله یک آیه در قرآن است که آن آیه مشخص فرموده چون خدا وعده و قول داده است.

وی با بیان اینکه پایه های ایمان در این تجربه روزگار محکم می شود و اعمال صالحه تثبیت می شود گفت: عمل صالح در هر زمینه ای فرمول است وقتی جهان در یک حد نصابی به اینجا رسید که از نظر اندیشه و تفکر که ما از آن به فرهنگ بسیجی تعبیر می کنيم همراه ریز و درشت کارها با اندیشه، طرح ، علمی و عملی انجام شود امام زمان ظهور می کند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اينکه قرائن نشان می دهد که به زمان ظهور منجی نزدیک می شویم گفت: چون شما بیش از چهل سال است که این همه مشکلات ، هزینه ها و صبر داشتید خسته نشدید ولی دشمن را خسته کردید. مراد استکبار جهانی کوبیدن انقلاب اسلامی بود که نتوانست موفق شود ولی یک کار دیگر کرد و آن  صدور تفکر بسیجی بود .

وی ضمن بزرگداشت حاج قاسم سلیمانی افزود: همه سلیمانی هستید و او سمبل شما است شما خسته نشدید بلکه دشمن را خسته کردید دشمن نه تنها به آنچه می خواست دست نیافت بلکه شما به آنچه می خواستید دست یافتید.

نماینده ولی فقیه در استان افزود: امروز فلسطین با همان جمعیت محدود و آوارگانش و صهیونیستی که شش کشور عربی را در شش روز شکست داد کارش به کجا رسیده؟ با دو میلیون مردم غزه، صهیونیست دارد شکست می خورد.

وی عنوان کرد: شما تفکر بسیجی را صادر کردید بهتر بگوییم همین رسانه ها دو روز قبل نوشتند آمریکا به عربستان گفت نه شما از ما آمریکایی ها قوی تر هستید  و نه یمن از افغانستان ضعیف تر است همان طور که ما جمع کردیم و منطقه را خالی کردیم شما هم منطقه را خالی کنید. ا

حجت الاسلام والمسلمین عبادی گفت: ین یعنی اینکه دشمن شکست خورده، عقب نشینی کرده و خسته شده و باید هم خسته شود چون او ایمان ندارد تصورات آنان با تفکرات و معادلاتشان با تفکر بسیجی شکسته شد.

وی بیان داشت: وقت ظهور را شما باید تعیین کنید هزینه ها و زحمت ها زیاد بود اما صبر و حوصله هم کم نبود و حزب الله در همه جا بود. در آمریکا و اسرائیل شرایط اقتصادی، درمان، دارو و نظامی شان به هم ریخته است و حتی گفتن تا سه سال دیگر آمریکایی نیست .

نماینده ولی فقیه در استان  در پایان گفت: آن وعده خدایی را تاریخ بزنید الحمدالله در این مدت کوتاه هنوز هم این دولت به عنوان مجموعه مدیران کل بر سرکار نیامده ولی در عین حال در همین مدت کوتاه چه کارهای بزرگی را انجام داد از جمله در مدت صد روز صد میلیون نفر را واکسینه کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها