خبرهای داغ:
مسئول نظارت و بازرسی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین:

دانش آموزان مبنا و محور مهم بیانیه گام دوم انقلاب هستند

سرهنگ کوچک خانی گفت: در بیانیه گام دوم انقلاب که نقشه راه ما است و توسط رهبر انقلاب ارائه گردید،۷ گام، درباره نوجوانان دانش آموز است و دانش آموزان باید برای اجرای آن، خودسازی داشته باشند.
کد خبر: ۹۳۹۳۱۲۲
|
۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۰

قزوین_ به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، صبح امروز به مناسبت هفته بسیج رزمایش کمک مومنانه بسیج دانش آموزی در مدرسه پاسداران قزوین با حضور دانش آموزان به مناسبت هفته بسیج با توزیع ۲۰۰ بسته لوازم التحریر بین دانش آموزان نیازمند برگزار شد.

سرهنگ علی کوچک خانی مسئول نظارت و بازرسی سپاه استان در این رزمایش مومنانه عنوان داشت: فداکاری، شجاعت، حضور در میدان و احساس مسئولیت از شاخصه بارز بسیج است.

این مسئول افزود: دشمنان ما در جنگ سخت به بن بست رسیده اند و در جنگ اقتصادی هم به اهداف خود نرسیدند بنابراین تصمیم به جنگ نرم گرفته اند ما امروز در محاصره رسانه ای قرار داریم و در این جنگ رسانه ای سیاه نمایی می کنند تا اذهان را تسخیر نمایند.

سرهنگ کوچک خانی ادامه داد: بسیج وظیفه تبیین و روشنگری و خنثی سازی جنگ دشمن را برعهده دارد که این خود نیازمند بصیرت بسیجی است.

مسئول نظارت و بازرسی سپاه استان عنوان داشت: گام دوم تمدن ساز که نقشه راه ما است توسط رهبر انقلاب ارائه گردید که بسیار دقیق و حکیمانه طراحی شده است و ۷ گام این بیانیه درباره نوجوانان دانش آموز می باشد و دانش آموزان باید برای اجرای آن، خودسازی داشته باشند که پایه و اساس جامعه اسلامی است و با مدیریت رهبری و اجرای احکام نظام اسلامی و با مردم سالاری دینی، تمدن نوین اسلامی را بسازیم.

وی تاکید داشت: لازم است برای ایجاد تمدن نوین اسلامی پایه های علوم اجتماعی را تقویت کنیم و راه دیگر اجرای گام دوم علم و پژوهش است و باید گسترده و عمیق باشد و علم آموزی توحیدی و سازنده نیازمند جامعه ما است.

سرهنگ کوچک خانی بیان کرد: اگر اخلاق و معنویت در جامعه ما تقویت شود که اساس خانواده و جامعه است گام دوم به شکل آرمانی خواهد شد. با وجود اینکه اقتصاد در اسلام پایه و مبنا نیست اما ساماندهی اشتغال و معیشت مردم امری مهم است که وظیفه حکومت است و باید اقتصاد بر مبنای توان داخلی و ارتباط عزتمندانه با جهان مورد توجه است.

وی اضافه کرد: عدالت و مبارزه با فساد در گام دوم انقلاب اشاره شده است و در این خصوص عدالت همراه با معنویت اهمیت دارد. استقلال و آزادی و هویت ملی و روابط صحیح با دنیا را رهبر انقلاب در گام دوم مدنظر قرار داده اند که دانش آموزان و جوانان باید در اجرای این برنامه ها و عملیاتی کردن گام دوم قدم بردارند.

در پایان ۲۰۰ بسته لوازم التحریر در این رزمایش بین دانش آموزان نیازمند بصورت آبرومندانه توزیع خواهد شد.

انتهای پیام ۱۰۰۴

ارسال نظرات
پر بیننده ها