خبرهای داغ:
به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج سردار فرجی به همراه بسیجیان شهرستان اسفراین و برخی از مدیران و مسئولان ادارات شهرستان با حجت الاسلام موسوی امام جمعه شهرستان دیدار کردند.
کد خبر: ۹۳۹۳۱۳۱
|
۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج ، در دومین روز از هفته بسیج، سردار فرجی به همراه بسیجیان شهرستان اسفراین و برخی از مدیران و مسئولان ادارات شهرستان با حجت الاسلام موسوی امام جمعه شهرستان دیدار کردند.


در ابتدای این دیدار سرهنگ باقری ضمن تبریک آغاز هفته بسیج، و خوشامد گویی به سردار فرمانده سپاه استان گزارشی از روند اجرایی برنامه های بسیج ارائه نمود


در ادامه برنامه سردار فرجی فرماند سپاه استان با تبریک این ایام به بسیجیان و تبریک امام جمعه جدید این شهرستان به حجه الاسلام موسوی بیان داشت: بنا به صحبت امام بسیجی یعنی علی که تمام وجودش وقف اسلام بود.


وی ادامه داد: بسیج در همه زمینه ها پیشرو و پیشگام است در هر جا نیاز باشد بسیج هم پیش رونده هم پیش برنده است


در ادامه مراسم حجه الاسلام موسوی جاجرمی ضمن تبریک این ایام به بسیجیان و خوشامد گویی به سردار گفت: در انقلاب ما دشمنان برای شکست انقلاب دنبال حذف فیزیکی بودند که با حضور شما بسیجیان نتونستند اما کار دوم آنان به مراتب خطرناکتر است که دنبال عوض کردن فرهنگ و سبک زندگی ما هستند.


موسوی ادامه داد: امروز دشمن به دنبال این همسان سازی است .دشمنان با اقتدار سپاه و بسیج فکر حذف فیزیکی نیستند اما به دنبال همسان سازی با فرهنگ غرب هستند.


وی تاکید کرد:دشمن دنبال این است که فرهنگ ما رو شبیه خود کند


ما باید صحبتهای مقام معظم رهبری را نصب العین قرار دهیم که فرمودند:بسیجی باید چالاک باشد،خدمات خود را به محرومان بدهد،ارتباط خود رو با مسجد حفظ کند،مواظب باشد غافلگیر نشود،

ارسال نظرات
پر بیننده ها