خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) شهرستان آوج؛
حجت الاسلام میرزابیگی گفت: مهمترین شاخصه بسیج بصیرت است که رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای همواره از آن بعنوان نیاز اصلی جامعه اسلامی یاد کرده است.
کد خبر: ۹۳۹۳۱۳۳
|
۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۶

قزوین_ حجت الاسلام حسن میرزا بیگی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج بیان کرد: تاسیس بسیج که از جمله تدابیر مثال زدنی و کم نظیر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره)بود برگرفته از حکومت اسلامی پیامبر (ص) می باشد.

وی افزود: قرآن کریم به عنوان نسخه شفابخش در تمام زمینه های اداره یک حکومت در سوره توبه آیات 39 و 40 اشاره به نوعی بسیج عمومی نیروهای اسلامی جهت مبارزه و جهاد علیه استکبار تاکید می کند.

میرزا بیگی در ادامه گفت: تفکر ناب اسلامی برگرفته از قرآن و سنت امام خمینی(ره) موجب شد تا در همان ابتدای تشکیل حکومت اسلامی نیروهای دارای اعتقاد راسخ و عمیق که ناشی از عبودیت واخلاص بودند در زیر پرچم بسیج جمع شده و باحضور در عرصه های مختلف به دفاع از حریم ولایت پرداخته و با اطاعت آگاهانه از رهبرشان پرچم عدالتخواهی وظلم ستیزی را بر شانه بکشند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه حضرت ابوالفضل(ع) آوج اظهار کرد: نقطه قوت دیگری که می توان در شجره طیبه بسیج عنوان کرد روحیه استکبار ستیزی است که اوج آن در تسخیر لانه جاسوسی نمایان گشت.

وی یادآور شد:حضور در جبهه های نبرد حق علیه باطل و تقدیم ده ها هزار شهید بسیجی نشان دهنده عمق ایمان بسیجیان حضرت روح الله بود که البته این روحیه مقدس امروز هم در اقشار مختلف بسیج موج می زند که نمونه بارز آن حضور داوطلبانه مدافعان حریم ولایت در سوریه و عراق است. البته مغفول نماند مهمترین شاخصه بسیج بصیرت است که رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای همواره از آن بعنوان نیاز اصلی جامعه اسلامی یاد کرده است.

انتهای پیام/5002

ارسال نظرات
پر بیننده ها