حجت الاسلام علیمراد یوسفی گفت: بخش مهمی از جنگ های آینده به سایبر و فضای مجازی بر می گردد و این نوع از جنگ ها به شدت در جهان رو به افزایش است.
کد خبر: ۹۳۹۳۱۵۴
|
۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه امام حسن مجتبی(ع)البرز در نشست برخط «بسیج و مردم» در کانال بصیرت استان گفت: بصیرتِ بسجیان ستودنی است و نباید غافل شویم که دشمنان ایده های رنگانگی در این فضا دارند، بنابراین این بصریت باید متناسب با حربه های دشمن بروز رسانی شود.

فضای مجازی خط مقدم دشمن است/ بخش مهمی از جنگ های آینده به فضای سایبر بر می گردد

حجت الاسلام علیمراد یوسفی ادامه داد: حتی یک نفر از بسیجیان نباید در عرصه جنگ نرم دشمن آسیب ببیند، بلکه نیروهای انقلابی باید جامعه را به سمت ترقی پیش ببرند و افراد را در مقابل حملات سایبری آگاه کنند.

وی افزود: بسیجیان امتحانات بسیار خوبی در عرصه های جنگ نرم و جنگ سخت پس داده اند و جنگ نرمی که در طول تاریخ اتفاق افتاده و پیروزی ما در این جنگ، یکی از موفقیت های بزرگ نیروهای انقلابی در این عرصه است.

این مسئول تصریح کرد: در زمان حضرت موسی (ع) خداوند بندگان خود را امتحان کرد و امروز نیز ما در عصر غیبت مورد آزمون الهی هستیم که باید با بصیرت و آگاهی بسیجیان و هدایت های مقام معظم رهبری از این عرصه با موفقیت عبور کنیم.

حجت الاسلام یوسفی گفت: امروز حیله های متعدد دشمن با بصیرتِ بهنگام نیروهای انقلابی نابود شده و به برکت حضور بسیجیان همه مرزها در سراسر عالم در حال گسترش و آماده سازی برای ظهور امام عصر (عج) است.

وی ادامه داد: در این شرایط سخت و حساس ظهور نباید اشتباه و غفلتی از ما سر بزند که این ها به انقلاب ضربه می زند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه البرز تاکید کرد: بصیرت بسیجیان باید حتما بروز رسانی شود و کار در فضای مجازی و سنجش ظرفیت کشور با رزمایش های مجازی نمونه هایی از موفقیت های انقلاب در این فضا است.

حجت الاسلام یوسفی گفت: باید در هدایتگری و بصیرت افزایی روز به روز پیشرفت کنیم و قانع به این موفقیت ها نباشیم و هر روز با رزمایش های بیشتر و با آزمون های بزرگتر در فضای مجازی بدرخشیم.

وی افزود: دشمن هزینه های میلیاردی در فضای مجازی می کند، ولی خوشبختانه با توان داخلی، اقتدار و بصیرت نیروهای انقلابی تمام نقشه های دشمن در این فضا نابود شده است.

این مسئول بیان کرد: باید عنایت ویژه ای به فضای مجازی داشته باشیم همان گونه که مقام معظم رهبری در باب اهمیت این فضا می فرمایند: "فضای مجازی به اندازه انقلاب اسلامی اهمیت دارد"، بنابراین امروز فضای مجازی جهاد و خط مقدم دشمن است.

حجت الاسلام یوسفی گفت: باید در فضای مجازی به گونه ای عمل کنیم که خودمان تعیین کننده باشیم و فضای فکری این فضا به وسیله نیروهای بسجی تعیین شود.

وی ادامه داد: ممکن است در عرصه مجازی کمبودها و مشکلاتی داشته باشیم، ولی بسیج همیشه ثابت کرده که از کمترین امکانات بیشترین بهره را می برد و از سخت ترین تهدیدات بیشترین فرصت را می برد. اکنون نیز بسیج خواهد توانست در عرصه جدید فضای مجازی پپیشتاز و نقش آفرین باشد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه استان البرز عنوان کرد: ممکن است در آینده جبهه جنگ عوض شود و بسیج باید آمادگی و اقتدار لازم را برای پیروزی در این جبهه ها داشته باشد.

 

حجت الاسلام یوسفی با بیان اینکه بسیج در مبارزه و پیشگیری کرونا نقش بسیار مهم و کلیدی داشت، افزود: ورود به موقع و بهنگام بسیجیان در عرصه واکسیناسیون، بهداشتی، درمانی، تجهیز بیمارستان ها باعث سیر نزولی این ویروس در جامعه شد.

وی عنوان کرد: امروز تفکر بسیجی در سراسر عالم در حال گسترش است و تفکر استکبار رو به زوال و نابودی است علی رغم اینکه هزینه های بسیاری در این عرصه کرده ولی نتیجه عکس گرفته است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه البرز با اشاره به اینکه جبهه مقاومت به یک جبهه متحد تبدیل شده است، گفت: امروز نه تنها تجزیه بین کشورهای مورد تجاوز اتفاق نیفتاده بلکه یک ترکیبی ایجاد شده و دشمن راهی جز فرار از منطقه ندارد.

حجت الاسلام یوسفی گفت: رزمایش فضای مجازی یکی از بهترین رزمایش هاست و موفقیت و ظرفیت بسیج را در این عرصه به جهانیان نشان می دهد.

وی ادامه داد: بخش مهمی از جنگ های آینده به سایبر و فضای مجازی بر می گردد و این نوع از جنگ ها به شدت در جهان رو به افزایش است.

این مسئول تصریح کرد: باید خود را برای جنگ های سایبری آماده کنیم تا بتوانیم در عرصه سایبری دفاع مناسب و حمله خوب داشته باشیم.

حجت الاسلام یوسفی افزود: حمله سایبری به رژیم صهیونیستی زلزله ای در ارتش اطلاعات سران این رژیم ایچاد کرد و باعث ایجاد تغییراتی در دژبانی این ارتش شد.

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: جنگ های سایبری نقش مهم گردان های سایبری در فضای مجازی و جنگ نرم دشمن را مشخص کرده، بنابراین باید در این عرصه نیز موفق عمل کنیم و نقش نیروهای بسیجی در این گردان ها بی بدیل است.

انتهای پیام/ف

ارسال نظرات
پر بیننده ها