ساری- معاون عملیات سپاه کربلا از برگزیده شدن ۸ تیم بسیجی در مسابقه نهایی علمداران ولایت خبر داد.
کد خبر: ۹۳۹۳۱۹۵
|
۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۸

۸ تیم بسیجی در مسابقات بزرگ علمداران ولایت برگزیده شدند

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،در چهارمین روز از هفته بسیج مراسم اختتامیه  مسابقه بزرگ علمداران ولایت و اهدای جوایز به برگزیدگان  عصر امروز در جوار مزار شهید گمنام سپاه کربلا با حضور سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه برگزار شد.

سرهنگ علیزاده در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار بسیج در ساری ضمن تبریک هفته بسیج، به تشریح مسابقه بزرگ علمداران ولایت پرداخت و  گفت: این مسابقه از تیرماه سال جاری با هفته ولایت آغاز شد.

معاون عملیات سپاه کربلا از شرکت یک هزار و ۸۰۰ تیم در مرحله اول این مسابقات خبر داد و افزود: این مسابقات با شرکت دسته‌های رزمی و گردان بسیج پایه در سطح حوزه‌های مقاومت  برگزار شد که تیم‌های منتخب حوزه‌ها در هفته دفاع مقدس به مرحله ناحیه‌ای راه پیدا کردند.

سرهنگ علیزاده در ادامه اضافه کرد: ۴۰ تیم برای مسابقات استانی انتخاب شدند که در دو مرحله استانی در لشکر ۲۵ کربلا به رقابت پرداختند.

معاون عملیات سپاه کربلا از برگزیده شدن ۸ تیم در مسابقه نهایی  علمداران ولایت خبر داد و اضافه کرد: عصرامروز مراسم اختتامیه این مسابقه با حضور فرماندهی سپاه کربلا برگزار شد.

سرهنگ علیزاده تصریح کرد:شهدا الگوی بسیجیان هستند و این مراسم هم در جوار شهدای گمنام برگزار شد چرا که بسیجیان روحیه ایثار و از خودگذشتگی را از شهدا الگو گرفتند.

معاون عملیاتی سپاه کربلا با تصریح بر اینکه بسیجیان با الگوگیری از شهدا در تمامی میدان‌های سخت و نرم حضور دارند، خاطرنشان کرد: سفر زیارتی مشهد مقدس و اهدای لوح از جوایز تیم های برگزیده بود.

سرهنگ علیزاده در پایان سخنان خود با قدردانی از فرمانده سپاه کربلا، یادآور شد:  مستند مسابقات بزرگ علمداران ولایت انجام شده و به زودی از شبکه مازندران پخش می‌شود.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها