خبرهای داغ:
سردار ملک شاهکوهی در سومین همایش ملی نغمه سرایان اهل سنت کشور گفت: گلستان رنگین کمان اقوام و نماد وحدت است.
کد خبر: ۹۳۹۳۲۴۲
|
۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۹

شیعه انگلیسی و سنی وهابی دو لبه یک قیچی اند / گلستان رنگین کمان اقوام و نماد وحدت است

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سردار ملک شاهکوهی فرمانده سپاه نینوا استان گلستان در مراسم افتتاحیه سومین همایش ملی نغمه سرایان اهل سنت کل کشور که در استان گلستان برگزار شد اظهار داشت: برادران بدانید هر صدایی که بوی نفاق و تفرقه بین اقوام و مذاهب بدهد از حنجره دشمن بیرون آمده و در دم باطل است.

وی افزود: من چند بار دیگر هم گفته ام سنی وهابی و شیعه انگلیسی دو لبه یک قیچی اند و هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارند و هر دو به یک اندازه خطرناک اند.

فرمانده سپاه نینوا تصریح کرد: در ماجرای داعش درک کردیم که اگر جمهوری اسلامی آسیب ببیند همه تعالیم مکتب وحی آسیب خواهد دید و فرقی بین سنی و شیعه نیست.

ملک شاهکوهی گفت: بحمدلله نعمت ولایت فقیه در ایران اسلامی و اعتقاد قلبی ایشان نسبت به مسئله وحدت تمام نقشه های دشمنان اسلامی ناب محمدی را برهم زده است.

ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در استان ادامه داد: ۱۷ قومیت مختلف در استان گلستان در کنار هم با آرامش و آسایش بدون کوچکترین مشکلی زندگی میکنند و حقیقتا گلستان رنگین کمانی از اقوام و نماد وحدت در ایران است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: من سالها تجربه زندگی در کنار رزمندگان کردستان در دفاع مقدس را دارم و باورم به مسئله وحدت ریشه در دفاع مقدس دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها