در چهارمین روز از بزرگداشت هفته بسیج

حضور مسئول سازمان بسیج مداحان در پایگاه واکسیناسیون حضرت خدیجه کبری (س) زاهدان

مسئول سازمان بسیج مداحان و هیئات مذهبی استان سیستان و بلوچستان به همراه تعدادی از خواهران بسیجی سازمان به منظور تقدیر و تشکر از پرسنل مرکز واکسن، در پایگاه تجمیعی واکسیناسیون کرونا حضرت خدیجه کبری (س) زاهدان حضور یافتند .
کد خبر: ۹۳۹۳۳۵۰
|
۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۰۶:۰۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از زاهدان، مسئول سازمان بسیج مداحان و هیئات مذهبی استان سیستان و بلوچستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه کسانی که در طول شیوع بیماری کرونا در مقابله با این بیماری جان خود را فدا کردند گفت: امروز در کشور، ملت ایران با این بیماری منحوس دست و پنجه نرم می‌کنند و آنچه اهمیت دارد وحدت و همدلی اقشار مختلف مردم برای مقابله با این ویروس است.
محمد جواد جامعی با قدردانی از تلاش جامعه پزشکی و درمانی در کمک به بیماران تصریح کرد: طرح واکسیناسیون همگانی خوشبختانه در جلوگیری و کاهش بیماری کرونا در استان قابلیت چشمگیری داشته است.
وی در ادامه افزود: این کاهش و بهبودی مدیون تلاش بی وقفه کادر پزشکی در کنار رعایت پروتکل های بهداشتی و همت و کمک مردمی است که بسیجی وار برای کمک به هم نوعان خود به میدان آمدند و این تلاش ها و انجام فعالیتها در راستای رفع بیماری از جامعه بشری ستودنی است .

ارسال نظرات