ساری - در هفته بسیج،نمایشگاه قرارگاه‌های جبهه خرمشهر‌های بابلسر با محوریت تولید پشتیبانی و مانع زدایی‌ها برای اولین بار در مصلی جمعه المهدی بابلسر برپا شد.
کد خبر: ۹۳۹۳۳۷۵
|
۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۰۲:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، فرمانده سپاه بابلسر در رابطه با برپایی این نمایشگاه گفت: بمناسبت هفته بسیج و با همت بسیجیان بابلسر و همکاری و پشتیبانی سایر نهاد‌ها، ۱۰۶ برنامه در طول هفته بسیج در سطح شهرستان بابلسر در حال اجراست که مهمترین و شاخص‌ترین این برنامه‌ها، نمایشگاه دستاورد‌های قرارگاه هفتگانه جبهه خرمشهر‌های شهرستان بابلسر می‌باشد.

سرهنگ مصطفی بازوند افزود: این نمایشگاه که بعنوان اولین نمایشگاه توانمندی‌های خانواده دراشتغال با طرح جبهه خرمشهر‌ها می‌باشد با تشکیل بیش از ۵۰ غرفه و با حضور تولیدکننده گان خانگی به مناسبت هفته بسیج در حال برگزاریست.

 بازوند، افزود: این قرارگاه شامل بخش‌های قرارگاه اقتصادی، اقتدار، امنیت و اخلاق، قرارگاه فرهنگی، قرارگاه بانوی نقش آفرین و سبک زندگی، قرارگاه کادرسازی، قرارگاه جریان سازی و رسانه و قرارگاه پشتیبانی و زیرساخت می‌باشد

فرمانده سپاه بابلسر گفت: هدف از برپایی این نمایشگاه نمایش حضور عموم مردم در حوزه حکمرانی است که انشالله در سال‌های بعد با شکوه هرچه بیشتر تداوم خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه در این طرح هر محله اگر پتانسیل و کاستی‌هایی داشته باشد ما در شهرستان و منطقه و محله می‌توانیم آن را بررسی و رفع اشکال و ارتقاء دهیم گفت: در طرح جبهه خرمشهری‌ها تلاش شد تا با آمایش محله به محله و روستا‌ها در شهرستان بتوانیم ظرفیت و پتانسیل آن محله‌ها و روستا‌ها را شناسائی کنیم تا بتوانیم از توانمندی‌های نخبگان و کارآفرینان در ارتقاع سطح کار و کارآفرینی استفاده بهینه شود.

مصطفی بازوند با بیان اینکه این نمایشگاه در ۲۸ آبانماه افتتاح و تا ۳ آذرماه ادامه دارد تصریح کرد: عموم مردم شهرستان بابلسر جهت حضور و بازدید از این نمایشگاه میتوانند همه روزه از ساعت ۹ صبح الی ۲۰ شب به مصلی المهدی این شهرستان مراجعه کنند

در ادامه، امام جمعه بابلسر نیز گفت: شهرستان بابلسر بعنوان مجری طرح جبهه خرمشهر‌ها برنامه‌های بسیار متنوعی را در نظر دارد که به اجرا در بیاورد که از بهترین برنامه نمایشگاه عرصه تولیدات داخلی اقتصاد مقاومتی را به نوعی در یکی از قرارگاه‌های ما که در دستور کار قرار دادیم در اینجا انجام شد.

وی افزود: ظرفیت‌ها و توانمندی‌هایی که در این شهرستان وجود داشت، افراد به این مجموعه گردهم آمده اند و محصولات و تولیدات خود را عرضه میکنند.

حجت الاسلام قلی پور تصریح کرد: امروز مصلی فقط این نیست که درروز جمعه فقط نمازجمعه در آن برپا شود بلکه به صورت شبانه روزی در اختیار مردم است چرا که متعلق به مردم است و در راستای تقویت اقتصاد مقاومتی و هرکسی هرچقدر که ظرفیت داشته است باید یه میدان بیاید و ما هم این مصلی را در اختیار بسیج قرار دادیم تا این نمایشگاه در این جا برپا شود.

امام جمعه بابلسر گفت: در برنامه ریزی و بررسی طرح جبهه خرمشهر‌ها هزاران ساعت جلسه با نخبگان و افراد مختلف و مطلع و از هر ظرفیتی سعی شده استفاده شد تا هیات اندیشه ورز در سطح شهرستان شکل گرفت و در شهرستان بابلسر این طرح آماده و بخته شد و در اختیار کشور قرار گرفت و حالا از سوی مسئولین بالا دست دوباره به ما ابلاغ گردید..

خطیب جمعه بابلسر همچنین یادآور شد: طرح جبهه خرمشهری‌ها مختص بابلسر و با طراحی و نقشه راه نخبگان این شهرستان صورت گرفته و به مسئولین کشور ارائه شد، پس می‌توانیم بگوئیم که این طرح مال بابلسر و نخبگان فرهنگی بابلسری می‌باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها